Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، جلسه ویژه بررسی مشکلات بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک پیش از ظهر امروز با حضور فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، لطف الله سیاهکلی‌مرادی دیگر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: مردم شهرستان آبیک با توجه به سه بار افتتاح بیمارستان شهدا و چند بار بسته شدن درب بیمارستان و باز شدن درب آن، دید بسیار منفی در مورد کوچک‌ترین اتفاقات موجود در این بیمارستان را دارند.

وی افزود: مردم حق دارند ما نمایندگان مجلس به عنوان خادمین و دولت به عنوان مسئول اجرایی حتی المقدور از خدمات درمانی رایگان و در دسترس بهره‌مند شوند و رفاه و آسایش آنان را در حوزه درمان فراهم و  تامین کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در خصوص بیمارستان شهدای آبیک پلنهای منفعلانه را مانند سِری های گذشته بخواهیم اجرا کنیم بازخورد بسیار منفی و ناامیدکننده برای مردم به همراه خواهد داشت.

محمدبیگی بر پرهیز از برخورد منفعلانه برای ارائه خدمات در بیمارستان شهدا تاکید و فعال بودن این بیمارستان  را ضروری دانست و اضافه کرد: لازم است بلوک بیهوشی، جراحی و زایمان در این بیمارستان شهدا فعال شود این در حالی است که اجازه نمی‌دهیم متخصص بیهوشیِ این بیمارستان به قزوین منتقل شود و باید ضمن استقرار به مردم خدمات ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی وقت استان قزوین و شهردار وقت آبیک از بیمارستان شهدا بازدیدی داشتیم و مقرر شد الحاق زمین به بیمارستان و پروژه الحاقی اجرایی شود اما این مهم که مطالبه بنده بوده، تحقق نیافت و بر زمین ماند چرا که مقدر شده بود فرمانداری، شهرداری و خیرین برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان پای کار بیایند که متاسفانه اقدامی صورت نگرفت.

این نماینده مجلس اذعان کرد: با توجه به اذعان وزیر بهداشت و درمان مبنی بر اینکه دولت تا سه سال آینده نسبت به ساخت بیمارستان اقدام نخواهد کرد، لازم است تدبیر مناسبی برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدا بیندیشیم و پس از زخمی کردن کار به همت خیران و مسئولان، از وزارت بهداشت و درمان درخواست تجهیزات و امکانات داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک می‌تواند با استفاده از ظرفیت خود برای راه‌اندازی درمانگاه در شهرهای کوچک اقدام کند و برای ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدا از ظرفیت خیران استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان قزوین آبیک بیمارستان شهدا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین بیمارستان شهدا پروژه الحاقی شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی عصر شنبه در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در سفرهای استانی حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده محترم ایشان در بدو ورود به این استان را با تاسی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، مقدمه کار خویش قرار دادیم چرا که معتقدیم یاد شهدا همواره مسیر درس آموزی از سیره و منش بزرگ آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: لزوم پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است..

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت (ع) اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است و شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کرده اند..

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تاکید کرد

کد خبر 6090396

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است