Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:57:38 GMT

پیروزی های بزرگی در جبهه های «حجه» محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۹۹۸

پیروزی های بزرگی در جبهه های «حجه» محقق شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت پیروزهای بزرگی در جبهه «حرض» استان حجه محقق شده و تحولات دیگری در این جبهه به وقوع پیوسته که هنوز اعلام نشده است.

این اظهارات مقام ارشد یمنی در حالی مطرح می‌شود که شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پنجشنبه طی عملیاتی در استان حجه موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را سرنگون کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش المسیره، ارتش یمن پهپاد (CH۴) را در آسمان استان «حجه» هدف قرار داد و آن را ساقط کرد. این اقدام پس از انجام اقدامات خصمانه توسط پهپاد مذکور در آسمان حجه انجام شد.

اخیراً «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفته بود: ادعای ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی - آمریکایی مبنی بر استفاده نیروهای مسلح یمن از اماکن غیر نظامی برای اهداف نظامی، صحت ندارد و توجیه محض برای هدف قرار دادن مراکز و تأسیسات غیر نظامی است.

یحیی سریع افزود: تأکید می‌کنیم حمله ائتلاف متجاوز سعودی به مراکز و تأسیسات غیر نظامی به هیچ عنوان اهداف دشمن را در شکست اراده ملت یمن محقق نمی‌سازد و این حملات بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند.

کد خبر 5426967

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی الحوثی استان حجه ارتش و کمیته های مردمی یمن اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا عراق مسکو رژیم صهیونیستی کی یف فلسطین ناتو واشنگتن ولادیمیر پوتین مذاکرات وین سوریه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد