Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل محبی پور عصر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خرم بید فارس اظهار داشت: تحول خواهی یعنی اینکه به وضع موجود راضی نباشیم و امروز مهمترین اصل در زمینه تغییرات مدیریتی و جابه جایی یک مدیر با همین نگاه تحولی است.

محبی پور تصریح کرد: یکسان و تنها در یک خط  حرکت کردن، عادت کردن بر یک رویه ثابت و بدون نگاه تحول گرایانه در منشور مدیریتی دولت سیزدهم جایی ندارد و مدیر منصوب این دولت باید در نخستین گام خود را با این شرایط و منشور تطبیق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: مدیر منصوب دولت سیزدهم باید بداند که کجا قرار دارد و می خواهد در یک افق روشن به کجا برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس همچنین ویژگی بارز و وجه برجسته دیگر دولت سیزدهم را فساد ستیزی در همه ابعاد و عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی امنیتی ذکر کرد و گفت: یکی مدیر خود ابتدا باید نسبت به روزنه های فساد زا حساس باشد.

وی همچنین از دیگر ویژگی های مهم دولت سیزدهم را مردم داری و حضور ملموس و محسوس مدیران در میان مردم و در متن جامعه بودن عنوان کرد و گفت: یک مدیر در شهرستان و در راس آن فرماندار باید با درد و رنج های مردمش خوب آشنا باشد؛ در میان مردم و برای مردم خدمت کند که این خود بهترین و مهمترین شاخصه مدیریتی در یک نظام الهی با محتوای دینی و اسلامی است.

محبی پور در ادامه به برخی ویژگی های شهرستان خرم بید هم اشاره کرد و گفت: در این شهرستان استعدادها و پتانسیل های متعدد وجود دارد که باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی منابع و ظرفیت های بالقوه آن را شکوفا کرد.

وی وجود منابع سرشار و غنی در عرصه های طبیعی و زیست محیطی، منابع غنی معدنی و همچنین نیروی انسانی نخبه ، انقلابی و با دانش در شهرستان خرم بید را از ویژگی ها و شاخصه های اساسی توسعه این منطقه دانست و گفت: تاکنون از این ظرفیت ها به نحو مطلوب و در مسیر پیشرفت همه جانبه این شهرستان استفاده مناسب نشده است.

وی گفت: مجموعه مدیریتی در استان و شخص استاندار همواره تاکید و رویکردشان برای امر توسعه در شهرستان های ۳۶ گانه استان، حرکت بر مبنای عدالت و در مسیر توسعه متوازن منطقه ای است.

محبی پور اضافه کرد: شخص فرماندار در راس مدیریت ها و به عنوان رئیس شورای اداری باید با همکاری مردم، نخبگان، معتمدین، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و نیروهای فعال مردمی و جوانان و همچنین  ائمه جمعه و روحانیت بتواند ظرفیت های متعدد و متنوع در شهرستان را احصا و زمینه شکوفایی آنها را بر اساس طرح آمایش سرزمینی نیز فراهم کند.

وی با اشاره به دیگر ویژگی برجسته شهرستان خرم بید و وجود سرشار منابع طبیعی و غنی معدنی نیز گفت: ‌قرار نیست که چنان از منابع طبیعی و معادن استفاده کنیم که برای نسل های آینده چیزی نماند و چشم انداز منابع طبیعی از بین برود.

محبی پور تصریح کرد: هر گونه توسعه و اجرای طرح های توسعه ای در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی با نگاه و پیوست های زیستی محیطی و منابع طبیعی باشد و باید به علایق منطقی مردم احترام گذاشت؛ که البته خود به عنوان یک حامی منابع طبیعی وقتی از جاده عبور می کنم از درون خودم بابت این همه تخریب های گسترده نگران می شوم که اینچنین منابع و محیط زیست این استان رو به نابودی رفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از خواستار نگاه های تعامل گرایان و مشورتی و همفکری فرماندار و مدیران و بهره گیری از نظرات و ایده های مردمی و شوراها در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از شوراها در امور مختلف مشورت گرفت.

محبی پور یادآور شد:  فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و شورای اداری می تواند ضمن بهره گیری از نظرات و ایده های اعضای این شوراها و نخبگان محلی در عرصه های مختلف در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و پیشرفت شهرستان بهره لازم را ببرد.

در این آیین از خدمات صادق کریمی فرماندار سابق خرم بید قدردانی و امیر حسین مرادی زادگان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب و معرفی شد.

خرم بید از شهرستان های شمالی استان فارس است که فاصله صفا شهر مرکز آن با شیراز ۱۹۳ کیلومتر است.

برچسب‌ها تکریم و تجلیل استانداری فارس خرم بید دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل استانداری فارس خرم بید تکریم و تجلیل استانداری فارس خرم بید دولت سیزدهم شهرستان خرم بید منابع طبیعی دولت سیزدهم محبی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان