Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:11:59 GMT

از کتاب شباب الحاج قاسم در کرمان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۰۶۰

از کتاب شباب الحاج قاسم در کرمان رونمایی شد

گروه استان‌ها - آیین رونمایی از کتاب "شباب الحاج قاسم" ترجمه عربی کتاب "بچه‌های حاج قاسم" با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهربابک، آیین رونمایی از کتاب "شباب الحاج قاسم" ترجمه عربی کتاب "بچه‌های حاج قاسم" عصر امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین معروفی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: باید با یک حرکت مؤمنانه باید تلاش کنیم تا فرمان جهاد تبیین حضرت آقا به یک شعار تبدیل نشود.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها است که امام جامعه در ابتدای سال نامگذاری آن سال را اعلام کرده و مسئولان هم آن را به عنوان شعار سال بر سربرگ نامه‌ها می‌نویسند گفت: اگر به این فرمان و فتوای امام (ره) در این سال‌ها گوش کرده بودیم امروز در بن بست و حصار اقتصادی بیگانه نبودیم.

فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد ما بود که آن را سیاسی کرده و به آن عمل نکردیم افزود: اقتصاد و معیشت را نمی‌توان سیاسی کرده و با دید سیاسی به آن نگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه مخالف کار اقتصادی نیست و اعتقاد داریم که باید نگاه سیاسی از حوزه اقتصاد برداشت بیان کرد: در حوزه جهاد تبیین به عنوان سرباز حضرت آقا اجازه ندهید این مهم به شعار تبدیل شود.

معروفی با بیان اینکه جهاد تبیین فقط به مسائل سیاسی اختصاص نداشته و در تمام عرصه‌های جهاد تبیین باید مدنظر قرار گیرد گفت: حماسه مردم ما در 22 بهمن هر سال و ایستادگی و هوشیاری آنها در پشتیبانی از نظام و ولایت در 9 دی باید برای مردم ما تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه ایمان عملی به خدا، امامت و رهبری و وحدت حول محور ولایت سه عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران است ادامه داد: امروز باید وحدت ما حول محور ولایت باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 98 درصد وصیت نامه‌های شهدا تاکید به تبعیت از ولایت است و در سراسر وصیت‌نامه حاج قاسم تاکید به پیروی از ولایت شده است افزود: تاسف می‌خورم که بعضی به مسئله ولایت نگاه سیاسی دارند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط ما در دوران ولایت حضرت آقا به مراتب سخت‌تر از دوران امام خمینی (ره) است گفت: در زمان امام خامنه‌ای فتنه 88 را دیدیم و دیدیم که ملت ایران امام خود را تنها نگذاشته، فتنه را سرکوب و اسلام و انقلاب را حفظ کردند.

می‌خواهیم جامعه پر از حاج قاسم‌ها شود / رشادت‌های شهید سلیمانی به روایت ارکستر سمفونیک و نوای سیمره72 شعر درباره سردار سلیمانی در مجموعه "حاج قاسم فرزند روح الله" منتشر شدمکتب حاج قاسم سلیمانی نماد کار جهادی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به رونمایی از کتاب "شباب الحاج قاسم" که ترجمه عربی کتاب "بچه‌های حاج قاسم" است گفت: کار بزرگی است که بچه‌های حزب الله انجام دادند.

وی با بیان اینکه به پیشنهاد شهید سلیمانی قسمت دوران جنگ را به این کتاب اضافه کردیم و تا قبل از آن فقط دوران اسارت بود افزود: کتاب بچه‌های حاج قاسم سال 94 و چهار سال قبل از شهادت شهید سلیمانی چاپ شد.  

معروفی بیان کرد: سال قبل این کتاب را به سید هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب‌الله  تقدیم کردم و در سالگرد مراسم شهید سلیمانی سید هاشم صفی الدین ترجمه عربی این کتاب را به من داده و گفت که این کتاب در لبنان به عربی ترجمه شده است.

به گزارش تسنیم از کتاب "شباب الحاج قاسم" ترجمه عربی کتاب "بچه‌های حاج قاسم" با روایت سردار حسین معروفی و نویسندگی افسر فاضلی شهربابکی رونمایی شد.

انتهای پیام/511/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان کتاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بچه های حاج قاسم ترجمه عربی کتاب شهید سلیمانی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان