Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حجت الله فاضلی گفت : بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که این مهم توسط مقام معظم رهبری تبیین شد لذا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که این مهم توسط مقام معظم رهبری تبیین شد لذا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: در دو، سه قرن اخیر دشمنان اسلام همواره برای ایجاد تفرقه، تشتت و جدایی بلاد اسلامی از همدیگر و همچنین ایجاد نزاع و مشاجره بین جهان اسلام به دنبال توطئه چینی هستند اما بیانیه گام دوم انقلاب خنثی کننده تمام این نقشه های شوم است.

وی خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب با بصیرت و افق بسیار بلند مقام معظم رهبری، گامی است به سوی خنثی کردن تمام نقشه های شوم دشمنان اسلام و در عین حال یک برنامه کاربردی برای رسیدن جامعه اسلامی به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه بالندگی و اعتلای در منطقه است.

حجت الاسلام فاضلی گام دوم انقلاب را راهبردی ترین الگو برای جهانی شدن اسلام دانست و گفت: گام دوم انقلاب در واقع گام صدور انقلاب اسلامی و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: اگر اهل نظر با دقت لازم به گام دوم انقلاب توجه کنند خواهند دریافت که برای تمام نیازهای جامعه به تناسب، نقشه راه تبیین و تفکیک شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم چه در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و چه در حوزه رسیدن به امت واحده بهترین الگو و نقشه راه است.

وی افزود:  بصیرت و آگاهی رهبر مقام معظم انقلاب در ۴ دهه انقلاب منجر به صدور گام دوم انقلاب شد لذا اندیشمندان در حوزه، دانشگاه، مراکز علمی و پژوهشی اهتمام لازم را به مفاد این بیانیه داشته باشند و در مواد درسی و حوزه کاری آنرا سرلوحه کارها قرار دهند.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: در حوزه قانون گذاری باید بیش از مراکز دیگر به گام دوم انقلاب توجه داشته باشند و مبانی گام دوم را به قانون مصوب تبدیل کنند.

وی گفت: به فراخور از این نقشه راه، نهادها، ارگانها، مراکز آموزشی، پژوهشی، تربیتی و علمی را هدایت کنند و قوه مقننه خواسته های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را برای همه دستگاه‌های به قانون کنند تبدیل کرده و مانع از برداشت شخصی و یا اقتضائی شود.

حجت‌الاسلام فاضلی بیان داشت: باید مصوباتی را در راستای اجرایی نمودن نقشه راه (گام دوم انقلاب) تصویب کنند تا منجر به این شود که جامعه روز به روز در پیاده کردن منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کنند و شاهد اعتلای نام انقلاب و امت اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حجت الاسلام امت اسلامی نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است