Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل محبی پور امروز در جلسه تکریم‌ و معارفه فرمانداران قدیم‌ و جدید شهرستان‌ خرم بید که در سالن‌ اجتماعات دانشگاه آزاد صفاشهر برگزار شد، ضمن اشاره به پتانسیل های این شهرستان در حوزه منابع تجدید ناپذیر، اظهار داشت:  در نظر گرفتن‌ مسایل زیست محیطی در کنار فعالیت های اقتصادی امری مهم و قابل توجه بوده که نتیجه آن عدالت و رفاه جمعی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت های بسیاری در خرم بید وجود دارد که با یک آمایش سرزمین و مدیریت منابع موجود در این شهرستان می توانیم از آن یک الگوی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی کلمه ارائه دهیم.

 این‌مقام‌ مسئول با اشاره به اینکه نباید کوهستان ها را به بهانه استفاده از منابع  مخدوش کرد، گفت: از بین‌ رفتن‌ جنگل ها، رودخانه ها، کوه ها واستفاده بی رویه و بی منطق،بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی خیانت به کشور است. منابع این منطقه نیز مانند منابعی چون‌نفت تجدید ناپذیر است.

وی تصریح کرد: معادن این‌ منطقه گنجینه بین‌نسلی ماست که از نسل های گذشته به دستمان رسیده و با استفاده از تکنولوژی باید آنها را کشف و استخراج کنیم‌.کسی حق ندارد با استفاده بی رویه و بی منطق  این‌منابع را از بین برده و باعث تخریب و مخدوش شدن چهره طبیعتی شود که در معرض دید و بطن زندگی مردم است.

محبی از نیروی انسانی به عنوان دیگر ظرفیت های بالای شهرستان‌ عنوان کرد و گفت: کشف و شناسایی و استفاده صحیح از ظرفیت های نیروی انسانی در حوزه های مختلف نیز از دیگر موصوعات‌مهمی است که باید به آن‌نگاه ویژه و خاص داشته باشیم.

در این‌جلسه از فعالیت پنج ساله صادق کریمی فرماندار پیشین خرم‌بید تقدیر و ابراهیم‌ مرادی‌زادگان‌ به عنوان فرماندار جدید شهرستان خرم بید معرفی شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل محبی پور معاون سیاسی استاندار فارس شهرستان خرمبید خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ‌وخم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه‌وبودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تأمین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت‌گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

استاندار لرستان، افزود: برای تأمین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می‌تواند به‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تأکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تأمین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 6088478

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان