Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ابراهیمی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای گذر از خیز ششم کرونا افزود: البته آموزش در روستاها و مناطق عشایری، هنرستان‌ها و نیز شهرهای با وضعیت زرد کرونایی، همچنان حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی آذربایجان غربی، آموزش عالی و دانشگاهی به ویژه در مقاطع تکمیلی به صورت تلفیقی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر کنترل دقیق‌تر ترددهای مرزی بیان کرد: وجود کارت واکسیناسیون و تست منفی پی سی آر مسافران باید همچنان در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد.

ابراهیمی بر ضرورت توجه به رعایت پروتکل‌ها توسط اصناف به اهتمام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و همکاری اتحادیه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باید در برگزاری نمایشگاه‌ها، وضعیت خدمت رسانی تالارها و رستوران‌ها نیز سقف ۲۰ درصد ظرفیت مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی سیر صعودی دارد، گفت: بیشترین تاکید برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا، بر پیشگیری است و مردم باید بیش از پیش در رعایت پروتکل‌ها اهتمام داشته باشند.

کد خبر 5427020

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا ابراهیمی استانداری آذربایجان غربی آموزش مجازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها واکسن کرونا کشاورزی امیکرون تبریز مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد