Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ابراهیم رییسی روز پنج‌شنبه در جلسه شورای عالی استاندارد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) با قدردانی از آغاز اقدامات ضروری برای ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد، اظهارداشت: شاخص‌های استاندارد کالا و خدمات باید بطور دقیق تدوین و با نظارت کامل اعمال شود تا هم برای مردم کشور و هم در عرصه‎‌های منطقه‌ای و بین‌المللی اطیمنان‌بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهور با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران، نماینده مردم در حصول اطمینان از ایمنی، کیفیت و سلامت کالا و خدمات است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس سازمان استاندارد نقش بسیار مهمی در صیانت از حقوق مردم، جلب رضایت عمومی و حفاظت از محیط زیست دارد. حق مردم این است که زندگی توام با آرامش و باکیفیتی داشته باشند و سازمان ملی استاندارد در احقاق این حق بنیادین نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

رییسی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد یک سازمان ملی و حاکمیتی است که وظیفه کنترل کالا و خدمات، صیانت از سطح کیفیت تولید داخل و جلب اعتماد مردم را بعهده دارد و بر همین اساس می‌توان گفت که این سازمان نقش مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی ایفا می‌کند.

رییس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: صادرات باید روز به روز رونق و توسعه یابد و اینکار بدون ایفای نقش فعالانه و حرفه‌ای سازمان ملی استاندارد امکانپذیر نیست. لذا لازم است شاخص‌های استاندارد بقدری دقیق باشد که وقتی کالا و خدمات نشان ملی استاندارد دریافت می‌کند، عملا هیچ شبهه‌ای در خصوص سطح کیفی کالا یا خدمت مورد نظر وجود نداشته باشد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کالای ایرانی سازمان ملی استاندارد کیفیت کالا ابراهیم رییسی شورای عالی استاندارد استاندارد ملی اخبار مرتبط افتتاح مسکن حمایتی در غرب تهران کنترل مستمر بازار کالاهای اساسی ضروری است امید ما به مردم است، نه وین و نیویورک دعوت رییسی از مردم برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن تهران از توسعه روابط با توکیو استقبال می کند بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین اسناد بالادستی و مستند تحول برای همه ارکان نظام است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دیگر کسی برای درمان به خارج از کشور سفر نمی کند ارزان ترین گوشی سامسونگ چند؟ (جدول) بیمار اومیکرون تا ۳ روز نیاز به پزشک ندارد پیشنهاد مذاکره اوکراین به روسیه ارائه پاسخ پیشنهاد تضمین امنیتی آمریکا توسط روسیه درمان خانگی سنگ کیسه صفرا با گیاه خار مریم علامت استاندارد ملی ایران باید در عرصه های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور با حمایت ایرانسل آغاز شد انواع لیفان در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) مالیات کالا‌ها چگونه محاسبه می شود؟ ویتامین D بخورید تا چاق نشوید همکاری مشترک ایران و قطر در بازار جهانی گاز مزایای امتا برای کسب و کارها چیست؟ با تهیه این کرم خانگی ، پوستتان را شاداب کنید خوردن عدس برای این افراد ممنوع است سقوط آزاد سرعت اینترنت؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود شرکت اریکسون: به داعش رشوه پرداختیم برجام و بازار خودرو؛ قیمت‌ ها کاهش می یابد؟ گران ترین تلویزیون‌‌ سایز بزرگ چند؟ (جدول) کلاهبرداری جدید مکانیکی ها فروش استیک ۲ میلیونی در تهران + عکس واردات ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی تا پایان سال اختلافات داخلی آمریکا مشکل اصلی مذاکرات وین اتفاق جالب در تبریز؛ نشست خبری استقلال صوتی شد مصطفی زه تابیان قائم مقام شستا از شرکت پشم شیشه ایران بازید بعمل آورد تبرئه سه متهم اصلی سانحه مرگبار اتوبوس خبرنگاران / برهانپور: حذف وکلا از چرخه رسیدگی به این پرونده، جای تامل دارد آمریکا و ناتو تنش ایجاد نکنند بحران پایان می یابد قیمت نیسان به ۲.۸ میلیارد تومان رسید + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) باید پیوستن به ناتو را به همه پرسی می گذاشتیم کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا خواهند شد بازار داغ پوشاک ترک و تولیدکنندگانی که نقره داغ می ­شوند پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ + جدول گلوله باران دونتسک و لوگانسک توسط نیروهای اوکراینی ملخ های صحرایی وارد کشور می شوند آغاز بارش برف و باران در کشور بارکیندو: جهان به هر بشکه نفت نیاز دارد دقیق ترین ساعت اتمی جهان ساخته شد تبعیض نژادی پلیس آمریکا در دعوای دو نوجوان + فیلم دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۸) گل محمدی: دنبال بازیکن خارجی با کیفیت هستیم قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۲۸ بهمن) آمار چک های برگشتی اعلام شد + جزییات بازار مسکن سقوط می‌کند؟ اوج همه گیری کرونا نزدیک است تقابل انس جهانی و دلار؛ کاهش ۸۸ هزار تومانی قیمت سکه تمام مذاکرات وین در آستانه توافق قرار دارد قیمت ساینا صفر + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته تاریخ برگزاری دربی مشخص شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور کالای ایرانی سازمان ملی استاندارد کیفیت کالا ابراهیم رییسی شورای عالی استاندارد استاندارد ملی سازمان ملی استاندارد کالا و خدمات ۲۸ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان

ناظر گمرکات کردستان از صادرات ۱۶۴ هزار تنی انواع کالا به ارزش ۶۱ میلیون دلار در گمرکات استان به خارج از کشور خبر داد و گفت: از این میزان، ۱۳۹ هزار تن به ارزش ۴۲ میلیون دلار نزد گمرکات استان اظهار و خروج شده است.

فرامرز امیدی، رشد وزنی صادرات در فروردین ماه امسال نسبت به سال قبل را ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: عمده کالا‌های صادر شده از گمرکات، انواع محصولات کشاورزی و باغی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی، فرآورده‌های لبنی، مصالح ساختمانی، انواع شیشه (جام) و فرش است که به کشور‌های عراق، سوریه، افغانستان، امارات متحده عربی، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و کویت صادر شد.

وی به کالا‌های ترخیصی از گمرکات تحت نظارت إشاره کرد و افزود: میزان واردات قطعی و ورود موقت از این گمرکات در یکماهه اول امسال مجموعاً ۱۴ هزار تن انواع کالا به ارزش تقریبی ۳۸ میلیون دلار بوده که سهم واردات قطعی ۸۰۸ تن به ارزش ۷ میلیون دلار می‌باشد. مجموع واردات و ورود موقت از نظر ارزش دلاری ۶ درصد رشد داشته است.

 امیدی گریزی به کالا‌های وارداتی نیز گریزی زد و گفت: عمده کالا‌های وارداتی عبارت است از شمش طلا، آلومینیوم، کالا‌های واسطه‌ای، ماشین آلات و قطعات خط تولید، مواد اولیه و اقلام مصرفی مورد نیاز مرزنشینان  است که عمدتا از کشور‌های عراق، اسپانیا، آلمان، امارات، ترکیه و چین به کشور وارد و درکوتاه‌ترین زمان ممکن ترخیص شده اند.

وی یادآور شد: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تشریفات گمرکی بیش از ۲۴۴ هزار تن انواع کالای ترانزیتی به ارزش بالغ بر ۲۹۷ میلیون دلار از گمرک باشماق صورت پذیرفته است که مقدار ۲۰۵ هزار تن آن به ارزش ۲۳۷ میلیون دلار طی ترانزیت مبدا به کشور ورود شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی رشد ۶۳ درصدی را به همراه داشته است. همچنین در همین مدت مقدار ۳۹ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۱۶۰ میلیون دلار از گمرکات استان طی تراتزیت خارجی مقصد به کشور عراق خارج شده است.

ناظر گمرکات استان اظهار داشت: در همین مدت تشریفات گمرکی بیش از ۴ هزارتن کالا در رویه خروج موقت به ارزش تقریبی ۱۸ میلیون دلاری انجام گرفته که در مقایسه با سال قبل بلحاظ وزنی ۲۴ درصد و از نظر ارزش ۲۳ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش درآمد‌های گمرکات استان در فروردین ماه سال جاری به رقمی بیش از ۳۲۷ میلیاردو ۶۰۵ میلیون ریال می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید