Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار عصر پنجشنبه در نشستی با نمایندگان بازنشستگان استان یزد افزود: در دولت‌های گذشته با زیرپا گذاردن قانون مدیریت خدمات کشوری شاهد به وجود آمدن این همه تبعیض و ناعدالتی در حقوق دریافتی کارکنان دولت به خصوص بازنشستگان هستیم .

وی ادامه داد: لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی مجلس برای اصلاحاتی به دولت برگشت داده شد و پس از انجام اصلاحات به مجلس تقدیم و در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد و هم‌اکنون اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان موافق اجرای آن و خواستار رسیدگی به وضعیت نامطلوب معیشت بازنشستگان هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نماینده مردم استان یزد در مجلس یازدهم  اظهارکرد: مهمترین عامل در فقدان رتبه‌بندی معلمان در یک دهه گذشته ناتوانی وزیران آموزش و پرورش در انجام تکالیف قانونی خود برای دفاع از حقوق حقه کارکنان این وزارتخانه بود که با این وجود مجلس تمامی توان خود را برای اجرای این لایحه در فرصت باقیمانده به کار خواهد بست.

جوکار در ادامه با قدردانی از پیگیری مطالبه بازنشستگان آموزش و پرورش از اعضا درخواست کرد، چنانچه پیشنهادی برای تامین منابع درآمدی معتبر و پایدار برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال۱۴۰۱ شمسی دارند پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب در اسرع وقت به ایشان ارایه دهند.

در ابتدای این نشست امیرحسین رادمنش رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد و محمد آقایی عضو و مشاور کانون‌های بازنشستگان کشور به طرح دیدگاه‌ها و طرح مطالبه خود در خصوص توجه جدی و عملی مجلس و دولت در خصوص رسیدگی به وضعیت لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ پرداختند.

 مقرر شد تا حصول نتیجه مناسب و قانونی از سوی نماینده مردم، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، موضوع پیگیری و اقدام و اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

هم‌اکنون کانون بازنشستگان در تمامی ۱۱ شهرستان استان یزد فعال است .

استان یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری حدود ۲۸۵ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

از تعداد بازنشستگان سایر اداره های استان یزد رسما آماری مننتشر نشده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی همسان سازی یزد مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش بازنشستگان دولت سیزدهم فرهنگیان جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همسان سازی یزد مجلس شورای اسلامی همسان سازی یزد مجلس یازدهم وزارت آموزش و پرورش بازنشستگان دولت سیزدهم فرهنگیان جوکار سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد