Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@08:58:48 GMT

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۵۳۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان معرفی شد

گروه استان‌ها- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان عصرامروز با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازگرگان، در مراسمی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید گل‌فیروزی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استانگلستان معرفی و از زحمات عبدالرضا فاضل رئیس پیشین دانشگاه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا فاضل رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم اظهار داشت: طی چند سال اخیر از 329 عضو هیأت علمی به 459 نفر و تعداد دانشجویان هم از 2 هزار و 600 نفر به چهار هزار و 20 نفر رسید.

پاس‌کاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر ادامه داردروزانه 70 نفر در مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرش می‌شونددانشگاه‌های علوم پزشکی روی ریل نظارت/ راه فرار از پاسخگویی به اسم فعالیت علمی و پژوهشی بسته شد

وی از برگزاری هشت کنگره بین المللی طی این مدت خبرداد و اظهار کرد: در ارزش یابی توسعه سلامت به رتبه هفت رسیدیم و تعداد تخت‌های بیمارستانی از دو هزار و 259 تخت به سه هزار و 170 تخت رسید و فضاهای آموزشی هم پنج برابر شد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در شاخص نیروی انسانی ضعف داشتیم که پنج آزمون برگزار و هزار و 670 نفر جذب شدند و دو هزار و 200 نفر مشمول ایثارگر هستند که در حال ساماندهی هستند.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد