Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@19:46:44 GMT

گل‌محمدی: مدعی قهرمانی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۶۱۴

گل‌محمدی: مدعی قهرمانی هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر بازی جلو می‌رویم حساسیت بیشتر می‌شود چون این امتیازات منجر به قهرمانی ما می‌شود. ما با وجود همه سختی‌ها خودمان را در بالای جدول نگه داشتیم و مدعی قهرمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما بیشتر شده و باید قوی‌تر از گذشته کار کنیم. ماموریت سخت و انگیزه زیادی داریم که آن خوشحالی هواداران است. تمام سختی‌ها را به خاطر هواداران توانستیم پشت سر بگذاریم.

او درباره حریف فردای تیمش هم گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و پدیده لیگ است. در بازی رفت مقابل همین تیم شکست خوردیم و باید سعی کنیم بیشتر از بازی گذشته دوندگی داشته باشیم. نباید برابر این تیم اشتباه کنیم چون این اشتباه می‌تواند منجر به شکست شود. باید بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم.

او درباره وضعیت رامین رضاییان و عیسی آل‌کثیر هم گفت: رامین از نظر بدنی شرایط خوب و انگیزه زیادی دارد. چنین بازیکنی می‌تواند به ما کمک کند. درباره عیسی هم زیاد صحبت شده و باید ببینیم پزشکان چه تصمیمی می‌گیرند.

وی در ادامه درباره ساعت برگزاری بازی گفت: ساعت بازی را نمی‌دانم چرا این‌قدر دیر گذاشته‌اند. من توجه‌ای به این موضوع ندارم و باید تلاش کنیم که فردا با آمادگی کامل وارد بازی شویم.

او درباره جذب بازیکن خارجی هم گفت: تلاش زیادی انجام می‌دهیم و می‌خواهیم بازیکن با کیفیت جذب کنیم. کار ما راحت نیست اما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین