Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@21:03:57 GMT

اخراج دیپلمات ارشد آمریکایی از روسیه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۶۹۹

اخراج دیپلمات ارشد آمریکایی از روسیه

آفتاب‌‌نیوز :

اخراج گورمن از روسیه به‌عنوان نفر مأموریت دیپلماتیک آمریکا در این کشور در حالی رخ می‌دهد که تنش‌ها پیرامون اوکراین رو به افزایش است.

به گزارش «اسپوتنیک»، وزارت امور خارجه روسیه جزئیاتی درباره علت این اخراج ارائه نکرده اما سفارت آمریکا در مسکو در واکنش به این تصمیم اعلام کرده به این اقدام پاسخ متقابل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا