Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:50:27 GMT

پرسپولیسی ها و فالوئرهای بیشتر نسبت به استقلالی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۷۱۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، از زمان همه گیر شدن رسانه های اجتماعی در دنیا، پلتفرم اینستاگرام تبدیل به محبوب ترین شبکه اجتماعی شده که مردم در هر قشر و موقعیتی از آن استفاده می کنند. به خصوص سلبریتی ها که دنبال کننده های فراوانی دارند و ورزشکاران مشهور هم از این قاعده مستثنی نیستند.

در ایران هم فوتبالیست‌ها مانند تمام جهان جزو محبوب‌ترین سلبیریتی‌ها در فضای مجازی به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما اینکه کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با بیش از ۴۰۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، صدرنشین این شبکه اجتماعی در کل جهان است.

در بین بازیکنان لژیونر اما بازیکنانی مانند سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند و ... جزو محبوب ترین بازیکنان فعلی ایرانی در اینستاگرام هستند و در بین خانواده فوتبال هم علی کریمی با 8.9 میلیون و علی دایی با 7.8 میلیون دنبال کننده، در صدر محبوب‌های این شبکه اجتماعی بین ایرانیان محسوب می‌شوند و سپس نوبت به فرهاد مجیدی با3.1 میلیون می رسد.

همین مسئله باعث شد تا سراغ پر فالوئرترین بازیکنان لیگ برتری در اینستاگرام برویم و ۱۰ بازیکن محبوب را معرفی کنیم. نکته جالب اینجاست که بین ۱۰ بازیکن محبوب لیگ برتری در اینستاگرام فقط ۴ بازیکن فعلی و قدیمی استقلال حضور دارند و بقیه بازیکنان فعلی و سابق پرسپولیس هستند.

کمال کامیابی‌نیا با 2.4 میلیون فالوئر محبوب ‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتری فوتبال ایران به شمار می ‌رود. در رده دوم این لیست سید جلال حسینی و وریا غفوری کاپیتان‌ های پرسپولیس و استقلال با 2.3 میلیون فالوئر حضور دارند. این در حالی است که امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس هم با 2.3 میلیون فالوئر همراه با سیدجلال و وریا در رتبه دوم قرار دارد.  سیامک نعمتی ب، وحید امیری با 1.8، سروش رفیعی با 1.6، مهدی عبدی با 1.3 و فرشاد احمدزاده با 1.2میلیون فالوئر به ترتیب در رده های سوم تا هفتم هستند. سیدحسین حسینی و عیسی آل‌ کثیر با 1.1 میلیون دنبال کننده مشترکا در رده هشتم محبوب‌ها قرار می گیرند. ارسلان مطهری، مهدی ترابی ، حامد لک و مهدی شیری مدافع مازاد سرخ ها با ۱ میلیون فالوئر در رده دهم این لیست هستند. در نهایت هم روزبه چشمی با ۹۷۹ هزار فالوور در رده یازدهم حضور دارد.

این بررسی نشان می‌ دهد که پرسپولیسی‌ها در فضای اینستاگرامی از محبوبیت بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر تیم‌ها برخوردارند که می‌تواند به خاطر طرفداران بیشتر این تیم در جامعه ایرانی باشد. تعداد 7.3 میلیون فالوور پیج رسمی پرسپولیس در اینستاگرام در مقایسه با 3.2 میلیون دنبال کننده پیج رسمی باشگاه استقلال هم این موضوع را تایید می کند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد استقلال پرسپولیس فوتبال اینستاگرام سلبریتی فالوئر استقلال تهران پرسپولیسی اخبار مرتبط تمام ایرادهای وارد شده به پرسپولیس و استقلال در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال + اسناد مهدی عبدی: استقلال خوب است تا وقتی ما نباشیم عامل پیروزی استقلال در دربی از این تیم جدا شد آل کثیر چقدر زود پا به توپ شد! + عکس سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی حضور سه تیم شگفتی ساز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پرسپولیسی ها و فالوئرهای بیشتر نسبت به استقلالی ها هشدار هواشناسی به کشاورزان دیدار اولیانوف با گروسی در خصوص مذاکرات وین پیش بینی قیمت دلار برای ۳۰ بهمن/ کاهش دلار هرات به کانال ۲۵هزارتومان رانا در نمایندگی ها ۸۰ میلیون ارزانتر از بازار + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) ارزش گذاری سرخابی ها شفاف نیست وزارت امور خارجه روسیه، معاون سفیر آمریکا را از این کشور اخراج کرد سرپرست فدراسیون فوتبال نیامده تغییر کرد! ژاپن: به دنبال از سرگیری واردات نفت از ایران هستیم اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال باید از شورای نگهبان عبور کند واکسیناسیون در بارداری از نوزدان در برابر کرونا محافظت می کند نفت برنت به ۹۳ دلار و ۲۵ سنت رسید رمزارزها در کنگره آمریکا همچنان در دیده‌بان تصمیم گیری دیگر کسی برای درمان به خارج از کشور سفر نمی کند ارزان ترین گوشی سامسونگ چند؟ (جدول) بیمار اومیکرون تا ۳ روز نیاز به پزشک ندارد پیشنهاد مذاکره اوکراین به روسیه ارائه پاسخ پیشنهاد تضمین امنیتی آمریکا توسط روسیه درمان خانگی سنگ کیسه صفرا با گیاه خار مریم علامت استاندارد ملی ایران باید در عرصه های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور با حمایت ایرانسل آغاز شد انواع لیفان در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) مالیات کالا‌ها چگونه محاسبه می شود؟ ویتامین D بخورید تا چاق نشوید همکاری مشترک ایران و قطر در بازار جهانی گاز مزایای امتا برای کسب و کارها چیست؟ با تهیه این کرم خانگی ، پوستتان را شاداب کنید خوردن عدس برای این افراد ممنوع است سقوط آزاد سرعت اینترنت؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود شرکت اریکسون: به داعش رشوه پرداختیم برجام و بازار خودرو؛ قیمت‌ ها کاهش می یابد؟ گران ترین تلویزیون‌‌ سایز بزرگ چند؟ (جدول) کلاهبرداری جدید مکانیکی ها فروش استیک ۲ میلیونی در تهران + عکس واردات ۱۰۰ هزار تن سیب زمینی تا پایان سال اختلافات داخلی آمریکا مشکل اصلی مذاکرات وین اتفاق جالب در تبریز؛ نشست خبری استقلال صوتی شد مصطفی زه تابیان قائم مقام شستا از شرکت پشم شیشه ایران بازید بعمل آورد تبرئه سه متهم اصلی سانحه مرگبار اتوبوس خبرنگاران / برهانپور: حذف وکلا از چرخه رسیدگی به این پرونده، جای تامل دارد آمریکا و ناتو تنش ایجاد نکنند بحران پایان می یابد قیمت نیسان به ۲.۸ میلیارد تومان رسید + جدول قیمت کامل (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) باید پیوستن به ناتو را به همه پرسی می گذاشتیم کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا خواهند شد بازار داغ پوشاک ترک و تولیدکنندگانی که نقره داغ می ­شوند پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ + جدول گلوله باران دونتسک و لوگانسک توسط نیروهای اوکراینی ملخ های صحرایی وارد کشور می شوند آغاز بارش برف و باران در کشور بارکیندو: جهان به هر بشکه نفت نیاز دارد دقیق ترین ساعت اتمی جهان ساخته شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال اینستاگرام سلبریتی فالوئر استقلال تهران پرسپولیسی میلیون دنبال کننده میلیون فالوئر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش: فردین یوسفی زننده گل حساس ذوب‌آهن به آلومینیوم زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیم محمد ربیعی در هفته بیست و چهارم لیگ بود. هافبک دفاعی جوان ذوب‌آهن در ۲۳ سالگی بازیکن پخته‌ای نشان می‌دهد و اینطور که می‌گوید برای موفقیت ذوب‌آهن و رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.

یوسفی بعد از پیروزی روحیه بخش ذوب‌آهن از شرایط این تیم در لیگ و اهدافش با روزنامه همشهری گفت‌وگو کرد.

*بعد از شکست تراکتور مقابل آلومینیوم هم به پیروزی رسیدید. به نظر می‌رسد ذوب‌آهن با این برد رفته رفته از بحران عبور کرده است.

بازی خیلی خوبی بود و با تاکید کادر فنی برای ۳امتیاز رفته بودیم که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدیم. تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم اگر بازی‌ها را دنبال کرده باشید خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و نشد نتایج نیم‌فصل اول را بگیریم البته با تلاش تمام بازیکنان به دنبال رتبه خوب در پایان فصل هستیم.

*بدون اینکه دروازه‌ را نگاه کنی توپ را به گل تبدیل کردی. در آن لحظه تصور این را داشتی که توپ گل می‌شود؟

زمانیکه با تصمیم آقای ربیعی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم کل فکرم این بود که وقتی وارد زمین شدم گل بزنم و روی این موضوع خیلی تمرکز داشتم و می‌دانستم گل می‌زنم. اینطور بگویم که این گل کار خدا و زحمت هم‌تیمی‌ها بود.

*بعد از گل از ته دل فریاد کشیدی. به نظر می‌رسید فشار زیادی را تحمل می‌کردی؟

در فولادشهر مقابل آلومینیوم بازی خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شد همین موضوع باعث فشار زیادی روی تیم ما شده بود اما وقتی در دقیقه ۹۲ موفق به زدن گل اول ذوب‌آهن شدم، با فریاد خودم را خالی کردم چون بازی خیلی سخت شده بود.

*نیم‌فصل ذوب‌آهن را در بین ۳تیم برتر لیگ می‌دیدی اما شرایط برای این تیم عوض شد. حالا چه جایگاهی برای ذوب‌آهن در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

کل هدف ذوب‌آهن این بود که جزو ۳ تیم برتر لیگ باشد اما در نیم‌فصل دوم بدشانس بودیم، هم توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد هم از نظر داوری در ۲ بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان با نظر کارشناسان باید ۲ پنالتی برای تیم ما گرفته می‌شد، اگر پنالتی‌ها گرفته می‌شد می‌توانستیم در آن ۲ بازی به پیروزی برسیم. ۲ بازی هم که ۲ بر صفر جلو بودیم با بدشانسی مساوی کردیم.

*باتوجه به پروژه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی امید داری به تیم ملی برسی؟

بازی در تیم ملی آرزوی هرفوتبالیستی است. من هم این توانایی را در خودم می‌بینم و امیدوارم به تیم ملی برسم.

*نیم‌فصل اول هم عملکرد خوبی داشتی. آیا در بین فصل پیشنهاد جدید داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم و به باشگاه ذوب‌آهن هم نامه زده بودند اما بیشتر دوست داشتم در خدمت ذوب‌آهن باشم و کنار آقای ربیعی کار کنم.

*کدام تیم را شانس اصلی قهرمانی می‌بینی؟

به نظر من ۳تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند اما شانس استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

*جام حذفی به مصاف تراکتوری می‌رود که به تازگی شکست سنگینی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد و بدون شک تراکتوری‌ها به دنبال جبران آن شکست سنگین هستند.

این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام‌حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.

کد خبر 847210 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!