Web Analytics Made Easy - Statcounter

انا لله و انا الیه راجعون. از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسالت دارد. 
زنده یاد دکتر جبارزاده در طول عمر پربارش در مسئولیت های معاون سیاسی وزارت کشور در دولت دوازدهم، استانداری آذربایجان شرقی در دولت یازدهم، نمایندگی مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجالس چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضویت در هیئت رئیسه مجلس ششم و نایب رئیسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفتم و عضویت در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، خوش درخشید و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یقین از این افتخار خطه آذربایجان که جانباز دفاع مقدس و مسئول بهداری لشگر عاشورا نیز بوده، همواره به نیکی یاد خواهد شد.
روحش شاد و نام‌ و یادش ماندگار باد

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق / ثبت است بر جریده عالم دوام‌ ما

کد خبر 1604018

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهیندخت مولاوردی استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دورهمی با حضور معلمان فرهیخته و پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ دبیرستان شریعتی زنجان با قدمت ۹۰ سال که جز مدارس ماندگار استان است در هفته گرامیداشت مقام معلم میزبان ۱۰۰ معلم بازنشسته بالای ۸۰ سال استان بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • قالیباف: سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • سازمان هلال احمر کاملا مردمی است
  • یک دورهمی با حضور معلمان فرهیخته و پیشکسوت
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس