Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: می‌خواستیم با خرد جمعی الگویی ایجاد کنیم به خصوص در حوزه ورزش و این اقدام، اقدامی نو و جدید بود.

خبرگزاری میزان، احسان اصولی بعد از پایان نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهاراتی داشت که زیر آنرا می‌خوانید:

*نشست طولانی برگزار شد و بحث‌های کارشناسی متعدد و متکثری را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان مبحث اول عزل موقت رئیس فدراسیون مطرح شد، با توجه به مستنداتی که قبلاً ارائه شده بود مسائل دوباره طرح شد و عزیزی خادم نیز دفاعیات خودش را ارائه کرد، اما بعد از مدتی جلسه را ترک کرد، چون در اساسنامه بندی وجود دارد که برخی از اعضا برای رأی‌گیری نباید دارای تعارض منافع باشند و به همین دلیل او نشست هیأت رئیسه را ترک کرد.

*۸ نفر در جلسه امروز هیأت رئیسه حاضر بودند و به اتفاق آرا بحث عزل موقت عزیزی خادم را مطرح کرده و در نهایت رأی دادند. در ادامه در مورد سرپرست فدراسیون فوتبال نیز بحث مطرح شد. براساس اساسنامه نواب اول، دوم و سوم می‌توانند جانشین رئیس فدراسیون فوتبال شوند. طبیعتاً نایب رئیس اول و دوم نداریم و امروز هم نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم که درباره آن مشروح بعداً صحبت خواهیم کرد.

*خانم شهره موسوی نیز به نوعی مسئولیت سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت. چون در اساسنامه آمده بعد از نواب رئیس اول و دوم و سوم با سابقه‌ترین فرد در هیأت رئیسه باید به عنوان سرپرست انتخاب شوند ما این موضوع را بررسی کردیم. طبیعتاً همه اعضا با هم، هم سابقه بودند و تصمیم گرفتیم موضوع را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار بدهیم که در نهایت به اتفاق آرا میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تعیین شد.

*طبیعتاً دبیرکل به کار خود ادامه خواهد داد. این موضوع در جلسه هیأت رئیسه طرح شد و اکثر اعضای هیأت رئیسه تأکید کردند که کامرانی‌فر به کارش ادامه بدهد و ما در خدمت او خواهیم بود. وقتی در جلسه بودم بعضاً گمانه‌زنی‌ها و اخباری بیرون می‌آمد که نمی‌دانم چرا این اخبار کار می‌شد این‌ها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بود، ولی با اجماعی که در هیأت رئیسه وجود داشت لازم بود که من نزد خبرنگاران بیایم و اخبار رسمی را به شما منتقل کنم.

*مجمع فدراسیون فوتبال قطعاً سال آینده برگزار می‌شود. ما ۲۴ اردیبهشت‌ماه را تعیین کرده بودیم که البته باید بر اثر یکسری تشریفات موضوع و دستور جلسه دارای تغییراتی شود. مطمئناً در اولین فرصت مجمع را تشکیل خواهیم داد و موضوع اصلی عزل موقت را در آنجا هم بررسی می‌کنیم. چیزی که از قبل به تصویب رسانده‌ایم این است که مجمع در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اما چون دستورات این جلسه باید تغییر کند براساس تشریفات اساسنامه و چارچوب معین برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

*نفراتی که با عزیزی خادم به عنوان مشاور، سخنگو و ... وارد فدراسیون فوتبال شده‌اند را سرپرست جدید و به خصوص هیأت رئیسه تصمیم‌گیری می‌کند. ما با دوستان و همکاران‌مان در فدراسیون کار را ادامه خواهیم داد. به همه همکارانم در فدراسیون اعلام می‌کنم با قدرت به کارشان ادامه دهند. همه موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد و یک دیدگاه مدیریتی جدید را فدراسیون در این دوران گذار تجربه خواهد کرد.

*به هر حال آن چیزی که به نمایندگی از مجمع به هیأت رئیسه واگذار شده بود این بود که هر کجا این اعضا انحرافی را مشاهده کنند بر اساس اختیارات ورود کرده و اقدام کنند. به هر حال می‌خواستیم با خرد جمعی الگویی ایجاد کنیم به خصوص در حوزه ورزش و این اقدام، اقدامی نو و جدید بود.

بیشتر بخوانید: ماجدی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال عضو هیأت رئیسه احسان اصولی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال عضو هیأت رئیسه احسان اصولی فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود