Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@13:36:22 GMT

مهناز افشار عکس جنجالی را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۰۰۵۶

مهناز افشار عکس جنجالی را حذف کرد

مهناز افشار، بازیگر سینما که مدت‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کند و در آلمان سکونت دارد به مناسبت روز مرد پستی خبرساز در اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پست مهناز افشار در شبکه‌های اجتماعی برداشت‌های زیادی را به دنبال داشت و انتقادات تندی از او صورت گرفته است.

حالا افشار بعد از چند روز به این انتقادات پاسخ داد و ضمن حذف پست قبلی نوشت:

«اگر از ترکستان تا به شام کسی را قدم در سنگ آید، زیانِ آن مراست
و اگر اندوهی در دلی است، آن دل از آنِ من است»

چند روز قبل به مناسبت روز مرد و پدر، عکسی رو منتشر کردم که فکر‌ میکردم تصویری سرشار از احترام به خانواده، روابط انسانی و محبت باشه.

در کنار انبوهی از مهر و محبت شما، ناباورانه شاهد تهییج انواع تحلیل های گوناگون مذهبی، سیاسی و اقتصادی هم شدم و قلبم شکست.

به احترام همه آن مردم عزیزی که احساساتشون برای من یک دنیا ارزش داره، عکس رو حذف میکنم و امیدوارم که من هرگز بهانه ای برای تلخ کامی مردمانم نباشم.

روزگارتون خوش باد عزیزانم»

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است

حسین بامیری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همانطور که نبی مکرم اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد فی سبیل‌الله تشبیه می‌نماید و همان اجر و پاداش را برای او متذکر می‌گردد.

وی تصریح کرد: آیین مقدس اسلام کار مفید و سازنده را عبادت تلقی نمود و رشد تعالی انسان را تنها در سایه کار و کوشش می‌داند، در دین مبین اسلام نیل به مدارج عالیه کمال و راه رسیدن به مراتب پیشرفت، صرفاً در سایه کار و تلاش آگاهانه براساس معیارهای الهی بوده، و به همین جهت اسلام با عبادت تلقی کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصیه به رعایت آداب و شرایط عبادت در انجام کارهای مختلف کرده است.

بامیری بیان داشت: نگاهی که دین مبین اسلام به جامعه کارگری دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ی کارگری ما یک جامعه‌ی وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده، ما چه در شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگی از این عزیزان بوده ایم و به دفعات زیادی این عزیزان مقابل دشمنان این نظام صف آرایی کرده جانانه از این نظام انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به خلأهای موجود در قوانین مربوط به قانون کار در کشور بیان داشت: اگر شجاعت و از خود گذشتگی این قشر زحمت کش و بی ادعا نبود، اکنون شاهد این همه پیشرفت در تمامی حوزه ها نبوده ایم، متاسفانه قوانینی که فعلاً در کشور در خصوص قوانین مربوط به قانون کار می‌باشد، خلأهایی مشاهده می‌شود و در برخی موارد نیز قوانینی که وضع شده است به درستی اجرا نشده که این کار باعث بوجود امدن نارضایتی‌هایی شده که اکثراً هم به حق بوده است.

بامیری در پایان خاطر نشان کرد: بسیار ضرورت دارد که در قوانین وضع شده در رابطه با کار بازنگری صورت پذیرد و قطعاً این امر در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مربوطه با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092778

دیگر خبرها

  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!