Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عصر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عصر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات «عبدالرضا فاضل» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تقدیر و قدردانی شد و «سعید گل فیروزی» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: امروز در این دوی امدادی یک فرمانده میدان پرچم خود را به فرمانده دیگر می دهد، در واقع این انتصابات یک نوع انتقال تجربه ها است.

سید علی مهاجر با بیان اینکه مدیران ثمره خدمت خالصانه و صادقانه خود را در دنیا و آخرت خواهند گرفت، گفت: این چند روز دنیا رفتنی است و آنچه باقی می ماند اعمال و اقدامات ما است.

وی با بیان اینکه فرد معارفه شونده با انرژی جدید برای خدمت به مردم حاضر می شود، یادآور شد: امروز روز تجدید پیمان با شهدا است و همه ما پای آرمان های شهدا با هم و کنار هم یکدل کار می کنیم، هر جا وحدت باشد آنجا رحمت جاری است و هر جایی که تفرقه باشد عذاب است، انتظار است رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان با وحدت و همدلی گام بهتری در این عرصه بردارند و نمای وحدت مدیریتی باشند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول پنج سال گذشته با بحران های مختلفی اعم از انفجار معدن یورت، آتش سوزی، زلزله، سیل، کرونا و تورم های ظالمانه غربی مواجه بودیم و طی این سال ها به همراه تیم مدیریتی سعی کردم در کنار این بحران های کمر شکن دچار چالش جدی نشویم

عبدالرضا فاضل افزود: استان گلستان 329 نفر عضو هیئت علمی داشت که طی این مدت 130 نفر به اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه شدند و در راستای ارتقای اعضای هیئت علمی 39 نفر از درجه استادیار به دانشیاری رسیدند، همچنین تعداد دانشجویان ۲ هزار و ۶۰۰ بود که در دوران فعالیتم به ۴ هزار و ۲۰ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در ارزشیابی توسعه فناوری سلامت از رتبه ۲۸ به رتبه هفت ارتقاء پیدا کردیم، بیان کرد: تعداد واحدهای فناور از دو واحد به 19 واحد افزایش یافت، در زیرساخت های بخش درمان نیز تعداد تخت های بیمارستانی از دو هزار و 259 تخت به ۳ هزار و ۱۷۰ تخت افزایش یافت و اورژانس شهید نبوی پنج آذر گرگان در نتیجه کار شبانه روزی در مدت 18 ماه ساخته شد.

فاضل با بیان اینکه طی پنج سال اخیر تعداد زیرساخت فضای آموزشی تقریباً دو برابر شد، گفت: برای تکمیل شاخص نیروی انسانی تخصصی که از ضعف های بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود طی این سال ها پنج بار آزمون برگزار کردیم که در نتیجه آن یک هزار و ۶۷۰ نفر استخدام شدند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا یک هزار و 162 نفر پرستار طرحی در گلستان استخدام شدند، متذکر شد: می توانم قسم یاد کنم که در حال حاضر هیچ پرستار طرحی بیکار در گلستان وجود ندارد و  بودجه های مربوط به آن را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراسم معارفه دانشگاه علوم پزشکی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد

ایسنا/هرمزگان به مناسبت هفته سلامت، پارک «دادا و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، توسط شهردار بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

 امروز جمعه هفتم اردیبهشت پارک «دادا و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، توسط شهردار بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه جمعیت، امیدواریم سازمان‌های دیگر نیز این موضوع را مورد نظر قرار دهند و در جهت آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم برای هر کشوری است، افزود: باتوجه به اینکه جمعیت به سمت سالمندی پیش می‌رود و جمعیت پویا و فعال در کشور کم می‌شود، لذا ضرورت دارد که به فرزندآوری توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: کشوری که نیروی جوان و نیروی کار نداشته باشد، محکوم به فنا خواهد بود.

جاودان با اشاره به هفته سلامت، اظهار کرد: باتوجه به گستردگی استان، همکاران ما در نقاط مختلف استان در حال ارائه خدمت به مردم هستند که از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ما در زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در کشور و استان هرمزگان شرایط بسیار خوبی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه علم و توانمندی‌های پزشکی در سطح اروپا هستیم و پزشکان و کادر درمان بسیار خوب و توانمندی داریم.

غلامعلی جاودان با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های واگیر در کشور ما ریشه‌کن شده، تصریح کرد: از ابتدای دولت آیت‌الله‌ رئیسی تا امروز در استان هرمزگان بیش از ۱۵۰ میلیون خدمت بهداشتی و درمانی به مردم داده شده است.

وی گفت: در ایام عید نوروز بیش از ۷۷ هزار نفر در بیمارستان‌های استان پذیرش شده‌اند.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس نیز در این مراسم، بیان کرد: عروسک‌های کاکا و دادا در بهمن‌ماه سال گذشته رونمایی شدند و در مراسم رونمایی، احداث پارکی با این عنوان مطرح شد.

وی افزود: این پارک زیبا با امکاناتی شامل فضای بازی کودکان، فواره خشک و فواره خیس احداث خواهد شد.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: قدرت کشورها بر سه اصل است: جمعیت، فضای جغرافیایی و پول و ثروتی که همان جمعیت به دست می‌آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد