Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر پرور گفت: برای ایام عید تدابیر لازم به منظور تامین نهاده ها و تنظیم بازار اندیشیده شده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر پرور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه دولت تا پایان سال تامین نهاده های صنعت دامداری کشور را پیش بینی کرده، اظهار داشت: در صنعت طیور نگرانی خاصی وجود ندارد  و تا پایان سال تامین نهاده ها به طور کامل انجام شده حتی در استان کرمانشاه جوجه ریزی ها به میزان کافی و بیشتر از نیاز هم انجام گرفته بنابراین از نظر تامین گوشت سفید نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از تامین گوشت سفید مورد نیاز استان مابقی یا در قالب گوشت منجمد ذخیره خواهد شد یا به استان‌های دیگر ارسال می شود.

پرور با بیان اینکه ذخیره استراتژیک گوشت مرغ به قدر کفایت وجود دارد، گفت: بیش از یک هزار  و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه های استان کرمانشاه موجود است.

وی عنوان کرد: همچنین در حوزه گوشت قرمز هم مانند گذشته هیچ گاه مشکلی از نظر تامین وجود نداشته و جز استانهایی هستیم که با مازاد گوشت قرمز مواجه است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تدابیر لازم برای صنعت دامداری تا پایان سال  اندیشیده شده، نهاده ها به قدر کافی تخصیص یافته و در حال تحویل آن به دامداران یا تبدیل به خوراک دام هستیم و به تدریج در اختیار صنعت دامداری استان قرار خواهد گرفت.

پرور با بیان اینکه تا پایان سال مشکلی از نظر تامین گوشت قرمز  نخواهیم داشت، تصریح کرد: تدابیر لازم برای تامین نهاده های دامی در حوزه دام سنگین و صنعت طیور  اندیشیده شده است.

وی افزود: کرمانشاه در زمینه تامین تخم مرغ جز استانهایی است که قدری نیاز دارد و البته اعلام نیاز هم کرده ایم و در این زمینه هماهنگی های لازم از طریق پشتیبانی امور دام و وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و تایان سال تامین تخم مرغ به موقع انجام خواهد شد.

پرور خاطرنشان کرد: در حوزه گوشت مرغ ظرفیت تولید استان کرمانشاه بالغ بر ۷۵ هزار تن و میزان مصرف نیز حدود ۶۵ هزار تن است در واقع در کل سال قدری مازاد تولید مرغ وجود دارد اما ممکن است در ماه های مختلف بر اساس شرایط، نوساناتی هم داشته باشیم.

وی افزود: همچنین بیش از ۴۰ هزار تن گوشت قرمز در استان کرمانشاه تولید می شود در حالی که بر اساس سرانه مصرف نیاز استان ۲۴ هزار تن است.

پرور با بیان اینکه در مجموع از نظر تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: در استان بوقلمون و شتر مرغ هم تولید می شود و از استانهای دیگر هم افزون بر گوشت کبک، بلدرچین و گوشت سایر ماکیان تامین صورت می گیرد.

پرور تصریح کرد: بر اساس ذائقه مردم گوشت بوقلمون و سایر ماکیان در مراکز  عرضه به شکل منجمد و گرم موجود است و با توجه به تامین نهاده های طیور با ارز ترجیحی قیمت آنها نیز متعادل تر شده است.

وی افزود: در مجموع برای ایام عید تدابیر لازم به منظور تامین نهاده ها و تنظیم بازار اندیشیده شده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد‌.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نظر تامین گوشت استان کرمانشاه تامین نهاده ها اندیشیده شده تا پایان سال تدابیر لازم وجود ندارد گوشت قرمز گوشت مرغ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول