Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ در سی و سومین جشنواره «امتنان» در مشهد معرفی و تقدیر شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، در آیین پایانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان در خراسان رضوی که امروز در سالن تلاش مجموعه ورزشی کارگران مشهدمقدس برگزار شد، از سوی مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمیدرضا پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این لوح تقدیر ذکر شده است؛ «شناخت و بکارگیری قابلیت‌ها و تعالی سرمایه‌های انسانی، نوآوری و خلاقیت مدیران در بنگاه‌های اقتصادی کشور است که میهمن عزیزمان را به سوی خودکفایی سوق می‌دهد. اینک که به لطف آفریدگار توانا تلاش‌های چشمگیر و مدیریت مدبرانه شما در عرصه ارتقای فرهنگ کار و افزایش بهره‌وری در تولید و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به کارگران زحمت‌کش و تلاش‌گر به ثمر نشسته است، حسن خدمات جنابعالی شایان تقدیر و تجلیل است».

جشنواره امتنان هر ساله به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در راستای ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است، بیمارستان رضوی از جمله مراکز درمانی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که در حوزه‌های تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در رشته‌های مختلف پزشکی فعالیت می‌کند و از آغاز دوران شیوع بیماری کرونا نیز خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه کرده است. این بیمارستان در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور در سال ۱۴۰۰ نیز با کسب رتبه «درجه یک عالی» توانسته بود عنوان دومین بیمارستان برتر ایران را از آن خود کرده بود. همچنین در رقابت با بیمارستان‌های غیردانشگاه‌های کشور مقام نخست را بدست آورده بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان رضوی واحد نمونه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند