Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم اولین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به همت جهاد دانشگاهی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در اولین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی که به همت جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سالن اجتماعات شهید نبی لو مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) کمیته امداد به صورت حضوری و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان کمیته امدام امام خمینی جهت همکاری در برگزاری این جلسه، عنوان کرد: در خصوص لزوم مهارت افزایی و اشتغال مباحث بسیاری مطرح شده اما آنچه اهیمت دارد اشتغال پذیری است و همه باید بیاموزیم که چگونه بتوانیم اشتغال پذیر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سبک مشاغل با توجه به بازار کاری که در حال حاضر در اختیار داریم بسیار متفاوت خواهد بود به جهت اینکه تعدادکارمندان اداری در بازده زمانی ده سال اخیر کمتر خواهد شد و آزادکاری و مشاغل خانگی افزایش خواهد یافت و سبک و سیاق مشاغل به این سمت و سو حرکت می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه مدت زمان این دوره آموزشی 70 ساعت است، اضافه کرد: اولین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌ های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت ‌های زندگی امروز به صورت حضوری برگزار می‌شود و دیگر جلسات این دوره به صورت غیر حضوری برگزار خواهد ‌شد.

حسینی با اشاره به اینکه جامعه هدف این دوره آموزشی سه گروه زیر دیپلم، بالای دیپلم و زنان سرپرست خانوار هستند، یادآور شد: 34 ساعت دوره آموزشی مهارت ‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و 12 تا 16 ساعت دوره مهارت‌ های زندگی است که به صورت مجازی برگزار و بین سه گروه متغیرخواهد بود.

 وی ادامه داد: بعد از اتمام دوره ‌های غیرحضوری یک جلسه مرور مباحث و رفع اشکال خواهیم داشت و سرفصل‌ ها و مباحث مطرح شده در دوره آموزشی با توجه گروه بندی‌ها در قالب فایل‌ های پی دی اف در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: در جلسه پایانی 8 ساعته که به شکل حضوری خواهد بود آزمون و رویداد پایانی برگزار می‌شود که افراد شرکت کننده در تیم‌های سه تا چهار نفری تقسیم بندی می‌شوند و ایده‌هایی را پیاده سازی می‌کنند و ایده‌های برتر در حوزه اعطای وام های خود اشتغالی و حمایت در مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در چهار گروه تقسیم و در دو نوبت صبح  از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 13 تا 16 به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش‌های الکترونیک جهاد دانشگاهی(امجد) آموزش می‌بینند.

در ادامه مهندس مجید سلیمی در خصوص چگونگی ورود شرکت کنندگان به سامانه امجد و حل مشکلات احتمالی در جلسات مجازی توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در این جلسه لیلا طباطبایی دکتری مدیریت کارآفرینی و مدرس دانشگاه و همچنین دکتر کمال طباطبایی روانشناس و مدیر مرکز مشاوره زندگی عاقلانه در خصوص مهارت‌های کسب و کار و توانمند سازی بانوان و هدف گذاری براساس خودشناسی، برنامه‌ریزی و مداومت، تغییر ذهنیت و تمرکز بر خواسته‌های فردی به ویژه در زمینه موفقیت شغلی و دیگر مسائل انگیزشی مباحثی را مطرح کردند.

  انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم جهاد دانشگاهی کمیته امداد امام خمینی اشتغال کارآفرینی مهارتهای زندگی دوره آموزشی مهارت کارآفرینی و مهارت عمومی اشتغال جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد

ایسنا/تهران مدیر جهاد کشاورزی ورامین از جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد.

جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با ریاست رضا فرازی مدیر جهاد کشاورزی و روسا و کارشناسان ادارات و نهاد های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین عنوان کرد: جلسه ستاد برداشت با حضور اعضا ستاد در شهرستان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت برداشت محصولی با کیفیت برگزار شده است.

فرازی در ادامه اظهار کرد: سالانه با شروع فصل برداشت حدود ۱۵۰ کمباین بومی و مهاجر در شهرستان نسبت به برداشت غلات فعالیت خود را آغاز می کنند که با مدیریت و پشتیبانی مناسب ناوگان برداشت غلات و کمباین‌ها، برنامه های نظارتی جهت معاینه فنی کمباین‌ها در راستای کاهش افت ریزش در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در ادامه گفت: مراکز خرید غلات اعم از دولتی و خصوصی با شروع فصل برداشت جهت خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان حتی در ایام تعطیلات آمادگی کامل خود را اعلام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین در پایان تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و راهور جهت کنترل و جلوگیری از خروج محصولات از شهرستان هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان