Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - در این مسابقه که از گروه سی منطقه شمال و در سالن شهید رجایی ارومیه برگزار شد تیم "خانه بسکتبال ارومیه" با نتیجه ۸۵ بر ۷۷ تیم "پاس ناجا کامیاران" را شکست داد و با کسب سومین برد خود صعودش را به دور حذفی قطعی کرد.

خانه بسکتبال ارومیه در کوارتر اول و دوم با نتایج ۲۵ بر ۱۷ و ۲۴ بر ۱۴ پیروز شد، ولی در کواتر سوم ۱۸ بر ۲۶ و در کوارتر چهارم ۱۸ بر ۲۰ مغلوب، ولی در مجموع این بازی را به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه صعود تیم‌های "توفارقان آذرشهر" و "خانه بسکتبال ارومیه" به دور حذفی قطعی شد و بازی روز شنبه توفارقان و پاس تشریفاتی خواهدبود ضمن اینکه تیم خانه بسکتبال اسدآباد از حضور در دور برگشت مسابقات انصراف داد.

در تیم خانه بسکتبال ارومیه در این رقابت‌ها سجاد سیدی، مجتبی افشاریان، سینا الله وردیزاده، ناصر عمری، متین شکر الله زاده، مهدی مهدی پور، علی مختاری، محمد زینال بیگ زاده، اکبر زرین (کاپیتان)، امیرحسین علوی فر، امین خاتمی و سینا بیگ زاده با سرمربیگری احمد نوری، مدیریت فنی اسماعیل نوری و سرپرستی احمد محمودی نژاد حضور دارند.

لیگ دسته یک بسکتبال در دو منطقه شمال و جنوب و در ۱۶ گروه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بستکبال صعود ورزش دسته یک آذربایجان غربی خانه بسکتبال ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خانه‌های چوبی امام‌زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است