Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دعوت دکتر رجائی نماینده لنجان، دکتر عین الهی ،وزیر محترم بهداشت و درمان امروز وارد شهرستان لنجان شد و طبق وعده داده شده به مردم عزیز فولادشهر مرکز بزرگ جامع سلامت شهید سلیمانی در محله ایثار ۴ (مسکن مهر فولادشهر )افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ سپس، آزمایشگاه مرجع حضرت زینب(س) شهرستان لنجان افتتاح گردید ، این آزمایشگاه به سه شهرستان مبارکه، لنجان و فلاورجان خدمات خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان با حضور در  بیمارستان شهدای لنجان ضمن سخنرانی کوتاهی، با کلنگ زنی وزیر بهداشت ، عملیات اجرایی احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان  آغاز شد.

بهرام عین‌اللهی، با اشاره به توسعه بیمارستان شهرستان لنجان اظهار داشت: گسترش خدمات سلامت برای مردم یکی از اهداف مهم دولت مردمی است و با توجه به اینکه بیمارستان شهرستان لنجان قدیمی است و نمی‌تواند به خوبی خدمات ارائه دهد و با فعالیتی که مسئولان به ویژه نماینده شهرستان لنجان انجام داده طرح توسعه بیمارستان به تصویب سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، با اشاره به اهمیت مجموعه درمانی شهدای لنجان برای مردم این شهرستان، گفت: بیمارستان شهدای لنجان تنها مجموعه درمانی دولتی این منطقه است که با وجود فرسودگی، به بیش از ۳۰۰ هزار نفر خدماتی درمانی ارائه می‌داد، تلاش‌های صورت گرفته برای بازسازی آن امروز به نتیجه رسید و شاهد کلنگ‌زنی این مجموعه جدید هستیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بیمارستان وزیر بهداشت سلامت دولت سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اصفهان بهداشت و درمان دولت سلامت مسکن مهر شهرستان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد