Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:42:55 GMT

فرار ۲ پسر دانش آموز بعد از دریافت کارنامه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۰۷۵۸

دو پسر نوجوان بومهنی که پس از دریافت کارنامه تحصیلی خود به طرز مرموزی ناپدید شده بودند با کمک پلیس در تهران پیدا شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این ماجرا گفت: دو روز قبل خانواده دو پسر 13 و 14 ساله با مراجعه به کلانتری ۱۲ بومهن مدعی شدند بعد از اینکه فرزندان آنها برای دریافت کارنامه امتحانات به مدرسه مراجعه کرده‌اند دیگر به خانه برنگشته و به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این شکایت موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. با شروع بررسی‌ها مأموران کلانتری با راهنمایی خانواده‌های این دو نوجوان حدود چهار ساعت بعد موفق شدند این دو پسر را در تهران پیدا کرده و با سلامت کامل تحویل خانواده هایشان بدهند.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: پس از پیدا شدن دو نوجوان از آنها علت حضور آنها در تهران سؤال شد که اظهار داشتند وقتی کارنامه خود را دریافت کرده‌اند با دیدن نمرات خود و به علت پایین بودن نمرات و ترس از خانواده تصمیم گرفته‌اند به تهران بروند تا بتوانند یکی از بستگان را واسطه قرار دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی فرار پسر دانش آموز کارنامه مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید

آفتاب‌‌نیوز :

دانش آموز نوجوان پارمیدا رضایی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده و اهدای اعضای بدن خود جان سه بیمار دیگر را نجات داد.

این اهدای عضو روز گذشته و در بیمارستان گلستان اهواز انجام شده بود.

مراسم خاکسپاری این دانش آموز نوجوان امروز در شهر لالی انجام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی