Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده در سفر به دهستان محروم زیلایی به منظور رفع مشکلات و معضلات مردم این منطقه، اظهار داشت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ و درمانگاه موشمی سفلی که از مطالبات مردم بود با اعتبار ۸۳۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: مرکز درمانی برای موشمی فوق‌العاده حائز اهمیت و مهم است زیرا که مردم برای بهره‌مندی از خدمات درمانی مسیر زیادی را تا مرکز استان و حتی شهرستان مارگون طی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست سایر نواقص در حوزه بهداشت و درمان زیلایی را برطرف کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از طریق اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی حمایت می‌شود تا خدمات بهتری در حوزه درمانی به مردم ارائه و درمانگاه موشمی به پایگاه درمان مردم تبدیل شود.

افتتاح پروژه بزرگ گاز رسانی به زیلایی

پروژه مهم گازرسانی به زیلایی از دیگر برنامه‌های سید علی احمدزاده در سفر به زیلایی بود که با حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همچنین معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد.

احمد زاده تصریح کرد: در پروژه مهم گازرسانی به زیلایی ۴ هزار و ۴۵۰ خانوار در قالب ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر و حدود ۴۱ روستا و پاره روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای دومین بار در مدت کوتاهی به زیلایی سفر کردیم بخشی از مشکلات که مردم در سفر قبل مطرح کردند با همت مدیران استانی برطرف شد.

وی گفت: گازرسانی به منطقه زیلایی در دو قسمت انجام می‌شود بخشی موشمی، برد پهن و سادات چاهن و بخش دیگری مورزرد زیلایی است.

احمدزاده عنوان کرد: در طرح گازرسانی به زیلایی ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۴۱ روستا و پاره روستا از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود طرح مهم گازرسانی به این مناطق از زیلایی از طریق استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان در ۴۰۰ روز انجام و سال آینده این منطقه محروم از نعمت گاز برخوردار شود.

احمدزاده ادامه داد: ۱۸ روستا و پاره روستا در منطقه مورزرد زیلایی است که به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه از طریق شهرستان مارگون گازرسانی به مورزرد انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدید از روستاهای مورزرد زیلایی افزود: تلاش می‌کنیم زیلایی را در چند شاخص از جمله جاده روستایی، آب، برق و گاز از محرومیت خارج کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای گازرسانی به زیلایی ۱۷۰ میلیارد تومان است و ۱۸۰ کیلومتر لوله‌گذاری از طریق استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان انجام می‌شود.

گفتنی است دیدار با مردم، بازدید از جاده‌های عشایری و بازدید از روستاهای منطقه مورزرد از دیگر برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به زیلایی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که ۳۸ روز پیش برای بررسی مشکلات و محرومیت‌ها به زیلایی سفر کرده بود امروز به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه مجددا به این منطقه سفر کرد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دولت سیزدهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی به زیلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد