Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اعلام برنده سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی فیلم اول برای فیلم "موقعیت مهدی" در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر، هادی حجازی فر بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار زیادی حضور داشته است در جمع خبرنگاران به سوالات پاسخ داده است که در ذیل می خوانید.

 هادی حجازی فر بعد از کسب سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی فیلم اول برای فیلم "موقعیت مهدی"در چهلمین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: ما نزدیک به دو سال و چند ماه درگیر این پروژه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همه در جریان مسائلی که داشتیم هستند. با یک گروه درجه یک و مومن با قلبمان اثری خلق کردیم که درواقع برای مخاطب ساخته شده بود و خداروشکر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. فکر می کنم این فیلم  عاملی بود برای بیشتر دوست داشتن یکدیگر در جامعه ی کنونی که با هر بهانه ای دو قطبی می شود. من فکر می کنم این فیلم توانست خیلی ها را با یکدیگر مهربان کند و طبعا چنین مسئله ای به برکت نام شهید بزرگوار مهدی و حمید باکری و شهدای لشکر 31 عاشورا و بقیه شهدا است.

وی افزود: تبریک می گویم به سایر همکارانم که در فیلم «موقعیت مهدی» و دیگر فیلم ها جایزه گرفتند و امیدوارم که راه برای کسانی که می خواهند کار هایی از این قبیل بسازند باز شود و مشکلات کمتری را تجربه کنند و تمام انرژی شان را بیشتر صرف کار کنند تا رفع کردن مشکلات.

کارگردان "موقعیت مهدی" درخصوص اینکه این جوایز و موفقیت های این فیلم چه تاثیری در کار حرفه اش دارد گفت: من آدمی تجربه گرا هستم و می خواهم یاد بگیرم.اگر جایزه نمی گرفتیم هم همینطور بود، ما گروهی پر از رویا هستیم و ایده های بزرگ زیادی در ذهنمان داریم و من تلاش می کنم این گروه را حفظ کنم و به امیدخدا به سراغ کارهای بعدی برویم.

او درباره اینکه می خواهد فقط در حوزه دفاع مقدس به فیلمسازی بپردازد گفت: من به ژانر های مختلف علاقه دارم و می خواهم تجربه های زیادی انجام دهم به این دلیل که ژانر دفاع مقدس به شدت سخت است. درحال حاضر اعلام می کنم که سلامتی و توانایی جنگیدن با مشکلات و ساخت فیلم هایی با ژانر دفاع مقدس را ندارم.

حجازی فر درباره ی جشنواره چهلم فیلم فجر گفت: خوشحالم که در اولین حضورم به عنوان کارگردان تا این میزان فیلم دیده و به آن توجه شد ما قبل از برگزاری جشنواره و در طول جشنواره تلاش کردیم که مانند موضوع فیلم مان آرام، نجیب و شریف برخورد کنیم. یک سری شیطنت ها صورت گرفت اما همگی متفق القول بودیم که باید سکوت کنیم.

این بازیگر درباره ی آرای مردمی اظهار داشت: در آرای مردمی در رتبه سوم بودیم، بعد از نشست رسانه ای مان در برج میلاد به مرور مخاطبان مان بیشتر شد و فاصله مان با فیلم دوست خوبم امیر بنان کم تر شد اما شاعبه هایی مطرح شد حتی از فیلم های دیگر به ما مراجعه کردند اما تنها تیمی بودیم که شکایت نکردیم به این خاطر که به جشنواره اعتماد کرده بودیم. بعضی افراد می خواستند فضا را دو قطبی کنند اما امروز ما برای یکدیگر دست زدیم.

هادی حجازی فر در خصوص سریال شهید باکری گفت: به نظرم این سریال خیلی جذاب تر از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» است.

او در پایان گفت: خیلی ممنونم از مخاطبین اهالی رسانه و خبرنگاران که ما را حمایت کردند و محبت هایشان بیش از انتظار من بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جامعه عاشورا مشکلات انرژی ساخت فیلم دفاع مقدس رسانه برج میلاد شهید باکری فیلم سینمایی بازیگر سینما و تلویزیون برج میلاد جامعه جشنواره فیلم فجر عاشورا هادی حجازی فر موقعیت مهدی موقعیت مهدی دفاع مقدس حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود