Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهرداد ویس کرمی» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در مورد بیانات امروز رهبر مقام معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان  و تذکر به تخریب گران  گفت: یکی از خصوصیات جریان نفاق این است که با نفاق مثبت وارد می‌شوند و  در تلاشند آن چیزی که  مردم  از آن حمایت می‌کنند را مطرح نکنند و به جای زدن سیبل اصلی،سپرها و محافظ ها را هدف قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: در تاریخ اسلام هم شواهد نشان می دهد چون مشرکان با پیامبر اسلام مشکل داشتند، اما علی(ع) را هدف قرار گرفتند. این  یک تاکتیک است به دلیل اینکه نمی‌توانند هزینه تقابل مستقیم را پرداخت کنند و شهامت آن را ندارند مجبورند به جای دیگری حمله کنند  زیرا برایشان کم هزینه تر است.

ویس کرمی تصریح کرد: همه می‌دانیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب نقش اساسی داشته و دارد به گونه‌ای که چهره انقلاب اسلامی، در سطح جهان با سپاه پاسداران شناخته می شود. سپاه قدس هم در سطح جهانی گسترده شده و دشمنان هم از این ناحیه  ضربه خوردند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد:به طور طبیعی دشمنان به جای اینکه مستقیم به سراغ امام(ره) بیایند تا چهره نفاق آلود آنها مشخص شود تخریب چهره امام(ره) و مرکزیت انقلاب را در جلسات خصوصی انجام می‌دهند و در جلسات عمومی هم کسانی مثل حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران را طی مراحلی تخریب می‌کنند .

وی افزود: تخریب گران انقلاب در اوج تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم، خود را مخفی کردند اما به صورت غیر مستقیم  و آرام  در مراحل بعد  تخریب را شروع کردند تا برای آنها هزینه کمتری داشته باشد این تاکتیک نفاق در طول تاریخ بوده است.

نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: انقلاب اسلامی و سپاه پاسدارن از ارکان و پایه های انقلاب اسلامی هستند و طبیعی است که دشمنان زخم خورده انقلاب از سپاه دل خوشی ندارند و این امر نشان می‌دهد که سپاه در مسیر استقامت حرکت می‌کند و راه درستی را انتخاب کرده است.

وی اظهار داشت: اگر آتش توپخانه دشمن به سمت سپاه است نشان می‌دهد که سپاه در جهت خنثی کردن توطئه های دشمن ثابت قدم مانده است. 

 ویس کرمی با توجه به تذکرات رهبر انقلاب در مورد فتنه و جریان تخریب گفت: تنها راه مقابله با جریان تخریب، بصیرت افزایی وآگاهی‌بخشی است.

وی تاکید کرد: دشمنان زمانی‌که احساس می‌کنند نظام به موفقیت‌هایی دست پیدا  کرده است و شرایط کشور رو به بهبود است، جریان تخریب را تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم باعث رسوایی تخریب گران می شود، گفت: از طریق آگاهی بخشی و بصیرت افزایی می‌توان توطئه‌های دشنمنان را نقش بر آب کرد.  جریان تحریف تلاش می‌کند که ذهن  مردم را از اصول به سمت حاشیه ها منحرف کند اما در این کار موفق نخواهند شد.

به گزارش ایرنا،رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (پنج‌شنبه) در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان فرمودند:  امروز نوبت سپاه است که به سپاه تهمت بزنند و لجن‌پراکنی کنند و در ضمن به شهید بزرگ شهید سلیمانی، و اگر جرات می کردند و از خشم مردم نمی‌ترسیدند به امام هم اهانت می‌کردند، منتها جرات نمی کنند و می‌دانند خشم مردم در برابر این موضوع تند است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم