Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان رضوی بر حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان بر حضور پر رنگ‌تر خراسان رضوی در این نمایشگاه تاکید و اظهار داشت: زمینه حضور تولیدات شاخص و معتبر مشهد و استان در این نمایشگاه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی افزود: حضور و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به صورت طبیعی اثرات فرهنگی و سیاسی خود را در روابط دو کشور بر جای خواهد گذاشت. 

مدال نمایشگاه بین المللی اختراعات تایوان به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شدمجتمع نمایشگاهی‌، تحقیقاتی بذر و نهال رضوی در مشهد افتتاح شداستاندار قزوین: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به دلیل پیک ششم کرونا برگزار نمی‌شوند

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از 7 تا 10 اسفندماه امسال در شهر دوشنبه تاجیکستان با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات برگزار خواهد شد. 

این رویداد با حضور شرکت‌های فعال تولیدی، صنعتی خدماتی در زمینه‌های مختلف با حضور مقامات رسمی دو کشور افتتاح خواهد شد و این امر نقطه مثبتی در حمایت از تولیدات ملی کشورمان و اتصال به شبکه صادرات به کشورهای آسیای میانه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس