Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مدیر روستا در مورد اتفاقات پیرامون فدراسیون فوتبال صحبت کرده است

علی اصغر مدیر روستا می گوید باید شخصی درست به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

به گزارش طرفداری، علی اصغر مدیر روستا، در خصوص برکناری شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال به فارس گفت:

ما بیشتر حرف و حدیثمان در سال‌های اخیر این بوده که فردی سکاندار فدراسیون فوتبال شود که راهکار مدیریت، جذب سرمایه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... بلد باشد. شما دیدید وقتی علی کریمی هم به انتخابات ورود کرد 7-8 رای بیشتر نیاورد. من با شخص عزیزی خادم کاری ندارم، او عزل شده و نمی‌خواهم در مورد وی زیاد صحبت کنم اما اصل موضوع ایراد دارد. اتفاق روز گذشته نشان داد باید کسانی به ورزش بیایند که ورزش را بشناسند، فساد در ورزش را بدانند و با آن مبارزه کنند.

وی افزود:

فوتبال ما متاسفانه خیلی به بیراهه می‌رود. این رشته راهش خیلی کج شده ولی باید برای فرار از این موضوع باید به دنبال افرادی گشت که توانایی کار داشته باشند. چندین سال است که ما با یک جام جهانی رفتن روی همه ضعف‌ها سرپوش می‌گذاریم. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شده است گفت:

سرپرستی که آمده و کار را انجام می‌دهد باید سعی و تلاش کند چون در آینده چند بازی ملی داریم تا انتخابات برگزار شود. باید یک فرد اصلح، مدیر و موجه انتخاب شود که ضعفی در موضوعیت کاری نداشته باشد. در واقع رفیق بازی و آشنا بازی باید تعطیل شود. خیلی‌ها الان کار بلد هستند ولی در خانه نشسته‌اند و خوب نیست افرادی وارد انتخابات شوند که اصلا سبقه‌ای در مدیریت فوتبال ندارند.

مدیر روستا با اشاره به اقدام هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری عزیزی خادم گفت:

سوای همه این موضوعات باید از اعضای هیات رئیسه از صمیم قلب تشکر کرد که وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، در واقع باید از آنها حمایت کنیم. چند ایراد بزرگ بوده که هیات رییسه به آن ورود کرده و باید نمره قبولی به آنها بدهیم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس هیات رییسه ۴۳ تخلف رییس فدراسیون را لیست کرد / اختصاصی طرفداری کاش تلویزیون هم هیات رییسه داشت؛ قیافه نوستراداموس تلویزیون دیدنی است! رکورد ویژه لیورپول؛ غلبه بر هر دو تیم شهر میلان در سن سیرو هواداران بایرن در اتریش هم دست از سر ردبول بر نداشتند / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی اصغر مدیر روستا فدراسیون فوتبال هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد