Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_جانشین انتظامی استان مازندران از ناامنی اراذل و اوباش و خرده فروشان در اجرای طرح ظفر ۹ در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آمل ، سرهنگ موسی حسینی شامگاه پنجشنبه در اجرای طرح استانی ظفر 9 در شهرستان آمل، اجرای آن را همزمان در شش شهرستان استان عنوان و اظهار داشت: در اجرای این طرح نیروهای شهرستان های همجوار نیز به کمک گرفته می‌شوند و با برنامه‌ریزی 10 روزه و هماهنگی دستگاه قضایی در این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به منظور دستگیری خرده‌فروشان، برخورد با اراذل و اوباش و ایجاد نظم و امنیت به اجرا درآمد.

حسینی با بیان اینکه تاکنون شهرستان آمل در امر برخورد با اراذل و اوباش به ویژه در حوزه تیراندازی طرح‌های خوبی انجام داده است گفت: این شهرستان در زمینه خلع و حمل سلاح، دستگیری افراد تحت تعقیب تعقیب، کشف و ضبط قبضه سلاح غیر مجاز اعم از شکاری، شورشی و سرد اقدامات خوبی داشته است.

جانشین انتظامی استان مازندران ادامه داد: در اجرای این طرح مقادیر وسایل سرقتی به همراه دستگیری پنج سارق مرد و یک سارق زن به دنبال داشته است.

171 نفر از اوباش غرب استان تهران بازداشت شدند6 اوباش زمین‌خوار در شهریار دستگیر شدندنمایندگان استان مرکزی در مجلس از تصویب قوانین کاربردی برای نیروی انتظامی حمایت می‌کنند وی با تاکید بر اینکه با توجه به فرارسیدن فصل بهار و عید نوروز با حضور نیروهای مداوم امنیتی در میادین و معابر شهری از ایجاد جرایم، سرقت و و برهم‌زنندگان نظم برخورد و جلوگیری می‌کنند عنوان کرد: همچنین با اجرای امنیت پایدار توجه به ایجاد کنترل ترافیک و روان‌گردی طرح معابر در آمل هستند آمل از جمله شهرستان‌هایی است که تابه حال با مدیریت مناسب به دنبال ایجاد امنیت پایدار بوده است.

انتهای پیام/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901680

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر