Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:44:18 GMT

تشریح دو حادثه زاهدان از زبان فرماندار

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۱۳۷۴

تشریح دو حادثه زاهدان از زبان فرماندار

ابوذر مهدی نخعی، فرماندار زاهدان وقایع آتش سوزی ایستگاه صلواتی جنب مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و حادثه خیابان کوثر زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص حادثه آتش سوزی ایستگاه صلواتی مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، بیان کرد: بی احتیاطی یک معتاد متجاهر عامل آتش گرفتن ایستگاه صلواتی مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در شب حادثه، معتاد متجاهر برای مصرف مواد مخدر برای بهره گیری از تاریکی و خلوتی ایستگاه، اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کند که براساس بی احتیاطی وی، آتش سوزی ایستگاه صلواتی رخ می دهد.

فرماندار زاهدان تصریح کرد: با هوشیاری نیروهای پایگاه بسیج  مسجد در همان لحظه این فرد دستگیر و هم اکنون در بازداشت جهت سیر مراحل اداری به سر می برد.

وی تاکید کرد: این واقعه هیچ جریان پشت پرده و یا دلیل خاص دیگری نداشته و کل واقعیت این حادثه بی احتیاطی یک معتاد متجاهر برای استعمال مواد مخدر بوده است.

نخعی در خصوص حادثه خیابان کوثر نیز گفت: در روز ولادت حضرت علی ابن ابیطالب(ع) یک درگیری طایفه ای بین چند جوان به وقوع پیوست که موضوع در دست پیگیری قرار دارد و شایعات مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت علی ابن ابیطالب ایستگاه صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)