Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناپولی و بارسا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. ناپولی موفق شد در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد از حریف پیش بیفتد اما در نهایت بارسا توانست روی ضربه پنالتی فران تورس بازی را به تساوی بکشاند تا همه چیز به دیدار برگشت موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیه‌گو مارادونا جونیور در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره احساس پدرش به این بازی در صورتی که در قید حیات بود گفت:« این مطمئنا بازی او می‌شد چون علاقه زیادی به هر دو تیم داشت اما به خاطر چیزهایی که دو سال پیش دیدم شکی ندارم که او دوست داشت ناپولی برنده این بازی شود

او با اشاره به تقسیم شدن تاریخ این باشگاه به قبل و بعد از مارادونا  اظهار داشت:« رابطه آنها فقط یک رابطه معمولی نبود. او بهترین سال‌های عمرش را در ناپل سپری کرد. آنها او را به شکلی خاص مورد ستایش قرار می‌دهد و کاری که او در این تیم کرد تاثیر زیادی روی زندگی بسیاری از مردم داشت.»

دیه‌گو مارادونا جونیور درباره برگزاری بازی برگشت این مرحله در ورزشگاهی که به نام پدرش در ناپل نام‌گذاری شده اضافه کرد:« این احساسی فوق العاده نه فقط برای من، بلکه برای فرزندانم است. نام پسر اولم دیه‌گو است و او می‌تواند روزی بگوید که این ورزشگاه به افتخار پدربزرگش نام‌گذاری شده است که شایستگی آن را داشت. همه چیز با این نام حس متفاوتی دارد و شما می‌توانید آن را احساس کنید

بیشتر بخوانید: بازگشت بارسا به لیگ اروپا پس از ۱۸ سال!/عکس معروف: نمی‌دانم چرا به من لقب ریش جادویی را دادند ارزش شگفت‌انگیز کلکسیون جواهرات رونالدو و نامزدش/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

کد خبر 1604096

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آئوریلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که حفظ اوسیمن برای فصل بعد دشوار است و او احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد. باشگاه ایتالیایی برای گلزن نیجریه ای رقمی بالای 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود او اصلی ترین گزینه پی اس جی برای جانشینی کیلیان امباپه است. اوسیمن از لیگ برتر نیز پیشنهادات خوبی دارد.

طبعا ناپولی با جدایی اوسیمن به دنبال گزینه ای خود خواهد رفت تا خط حمله خود را تقویت کند. ایل ماتینو امروز گزارش داد که هدف اصلی ناپولی، آرتم دووبیک، گلزن اوکراینی، خیروناست.

دووبیک فصل جاری فوق العاده کار کرده و با 18 گل بالاتر از جود بلینگام برتری گلزن لالیگاست و در 6 هفته پایانی نیز این شانس را دارد بر تعداد گل هایش اضافه کند. در واقع جنگ آقای گلی بین او و ستاره رئال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم