Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:30:54 GMT

نزاع ۲ برادر جان مادر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۱۷۲۳

نزاع ۲ برادر جان مادر را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: نزاع در یکی از روستاهای توابع بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: پس از اعزام واحد انتظامی، مشخص شد دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، این ضربه را منجر به جراحت مادر کهن‌سال دانست و افزود: پس از دقایقی که درگیری برادران خاتمه می‌یابد، طرفین به خون‌ریزی شدید مادر که دارای سابقه بیماری قلبی نیز بوده، پی برده و با اورژانس تماس می‌گیرند که متأسفانه تلاش‌های کادر پزشکی بی‌نتیجه بوده و این فرد فوت کرده است.

کریمی از دستگیری ضارب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی سخن گفت و افزود: با هماهنگی قضایی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس آگاهی اختلافات خانوادگی قتل مادر قتل خانوادگی نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه