Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر در مجلس با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری گفت: ۵ میلیارد تومان برای لایروبی بندر نخل تقی عسلویه تخصیص یافت تا پس از معرفی پیمانکار، عملیات لایروبی آغاز شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه ، حجت‌الاسلام احمدی صبح امروز در بازدید از اسکله نخل تقی عسلویه که در آتش‌سوزی اخیر دچار خسارتی شد با اشاره به بررسی علت این حادثه اظهار داشت: دلیل حادثه آتش‌سوزی اسکله نخل‌تقی و 7 شناور صیادی که طعمه آتش شدند در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عسلویه، دیر، جم و کنگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تاکنون میزان دقیق خسارت مالی وارد شده به صیادان و لنج‌داران اعلام نشده است اما این موضوع در دست پیگیری است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده با دعوت از نماینده تعاونی صیادان، لنج‌داران و اعضای شورای نخل‌تقی عسلویه به پایتخت، در نشست با مدیران شیلات کشور به بررسی و پیگیری این موضوع پرداخته می‌شود.

7 شناور لنج تجاری در اسکله صیادی نخل‌تقی عسلویه در آتش سوخت + فیلمبوشهر| کالاهای ته‌لنجی در «بندر نخل‌تقی» مطابق با مصوبات ترخیص می‌شودبوشهر| 60 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی شهر نخل‌تقی عسلویه اختصاص یافت

احمدی از تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه زیر ساخت بندری در نخل‌تقی خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به امرار معاش بیشتر مردم بندرنشینان نخل‌تقی از راه دریا، دریانوردی و صیادی است در این راستا 5 میلیارد تومان برای لایروبی بندر نخل تقی عسلویه تخصیص یافت تا پس از معرفی پیمانکار، عملیات لایروبی آغاز شود.

بر اساس این گزارش در حادثه آتش‌‌سوزی اسکله نخل تقی در 19 بهمن امسال متأسفانه 7 شناور لنج در آتش سوخت و علت دقیق آتش‌سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نخل تقی عسلویه اسکله نخل تقی نخل تقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون