Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرد: با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهید محراب آیت الله دستغیب، چهره این شهید بزرگوار بر یکی از دیواره‌های واقع در بلوار هجرت که یکی از مسیر‌های اصلی ورود به محدوده مرکزی و گذر توریستی شهر شیراز است ترسیم و همچنین سردیس شهید دستغیب نیز پس از جابجایی در محل شهادت ایشان نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس رویکرد توسعه مفاهیم ارزشی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نقاشی دیواری چهره شهدا همانند سال‌های گذشته در برنامه کار زیباسازی سیما و منظر شهری قرار دارد.

ترسیم چهره شهدا بر دیوار‌های شهر علاوه بر خلق محیط معنوی در سطح شهر، الگویی برای ترویج فرهنگ شهادت و انتقال پیام شهدا به عموم مردم است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاشی چهره آیت الله دستغیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز