Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:01:32 GMT

مربی سابق ملوان به کادر فنی سپاسی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۲۸۷۱

مربی سابق ملوان به کادر فنی سپاسی پیوست

فرهاد پورغلامی بازیکن اسبق تیم ملوان انزلی به عنوان مربی تیم فجر شهید سپاسی به کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش ایمنا، فرهاد پورغلامی که سابقه سرمربیگری ملوان را دارد به عنوان دستیار در تیم های سایپا، پیکان، سایپا، گل‌گهر، تراکتور سازی تبریز و تیم ملی زیر ۲۰ سال فعالیت داشته و هم اینک هم در فجر دستیار علی اصغر کلانتری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورغلامی قرارداد خود را با تیم فجر به ثبت رسانده است و در بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان هم روی نیمکت زردپوشان شیرازی خواهد نشست.

این مربی ۴۹ ساله که اهل انزلی است سال ها به عنوان هافبک در تیم ملوان بازی کرد و دو بار با این تیم قهرمان جام حذفی، سه بار نایب قهرمان شده و یک بار هم به عنوان مربی نایب قهرمان جام حذفی شده است.

منبع: فارس

کد خبر 556270

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد پورغلامی تیم فوتبال ملوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فجر سپاسی شیراز فجر سپاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب میلان در این فصل باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر قطع همکاری با استفانو پیولی باشند و شایعاتی درباره مذاکره جدی آنها با لوپتگی در چند هفته اخیر به گوش رسیده بود.

اما هواداران این تیم به هیچ وجه از انتخاب این مربی اسپانیایی راضی نبودند و طوماری را به راه انداختند تا علیه انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم محبوب‌شان امضا جمع کند و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه مذاکرات با او را متوقف کنند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این تصمیم مدیران میلان برای این سرمربی سابق رئال مادرید بسیار گران تمام شده و او از اینکه نمی‌تواند در فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند بسیار ناراحت و ناامید شده است.

با این حال، لوپتگی مصمم است که در فصل آینده بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد و با توجه به اینکه نمایندگان او چند ماه قبل مذاکراتی را با مدیران منچستر یونایتد انجام داده بودند، امیدوار است که بتواند جانشین اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم شود. احتمال قطع همکاری شیاطین سرخ با این مربی هلندی با توجه به نتایج نه چندان خوب یونایتد در این فصل بسیار زیاد است.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • (ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد