Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین شیروانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: صبح امروز یک مورد تصادف توسط مردم به اورژانس جیرفت گزارش شد که بلافاصله ۵ تیم اورژانس و یک تیم هلال احمر به منطقه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: این حادثه بر اثر واژگونی یک خودروی پراید حامل اتباع بیگانه غیر مجاز روی داد که متأسفانه ۳ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بستری شدن مجروحان در بیمارستان کهنوج خبر داد.

شیروانی گفت: قاچاق اتباع بیگانه و سرعت بالای خودروهای حامل این افراد بارها موجب واژگونی و تلفات بالای انسانی شده است.

کد خبر 5427362

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها واکسن کرونا کشاورزی محرومیت زدایی تبریز مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم