Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلودیو مارکیزیو هم‌چنان یوونتوس را پشت سر اینتر و میلان می‌بیند

کلودیو مارکیزیو معتقد است یوونتوس نسبت به اوایل فصل شرایط خیلی بهتری دارد اما هنوز با اینتر و میلان فاصله دارد.

طرفداری | امشب در دربی شهر تورین، یوونتوس میزبان تورینو خواهد بود. کلودیو مارکیزیو هافبک پیشین بیانکونری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در خصوص دربی دلاموله و بایدها و نبایدها پیرامون ترکیب یوونتوس، صحبت‌هایی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکیزیو ابتدا درباره بازی با تورینو و رویکرد مکس الگری گفت:

اولین گل در دربی تورین تعیین‌کننده خواهد بود. یوونتوس باید از حریف پیش بیفتد. این تیمِ یوونتوس وقتی عقب می‌افتد، سخت می‌تواند جبران کند و توانایی‌اش در این زمینه کم شده است. فکر می‌کنم الگری در بازی با ویارئال از مثلث دیبالا، ولاهوویچ و موراتا استفاده خواهد کرد اما در دربی، بازیکنان دیگری خواهد داشت. بونوچی، کیه لینی و برناردسکی هم غایب هستند و این یک مشکل برای یووه است. الگری سرمربی‌ای است که هنگام مشکلات، به بازیکنانش اعتماد به نفس می‌دهد و با آرامش آن‌ها را برای بازی آماده می‌کند.

هافبک شماره 8 سابق یوونتوس درباره الزام‌های نقل و انتقالاتی این تیم و فاصله‌اش با اینتر و میلان هم صحبت کرد: 

 یوونتوس الان اشتیاق دارد و جو رخت‌کن این تیم عوض شده است. با این حال، اینتر تیم بهتری است و میلان هم فوتبال بهتری بازی می‌کند. از این رو من حس می‌کنم اینتر و میلان برتر از یوونتوس هستند. فکر می‌کنم یوونتوس باید یک ساختار مستحکم با بازیکنان کنونی‌اش بسازد. یوونتوس نباید بازیکنانی چون پائولو دیبالا و ماتیاس دلیخت را از دست بدهد. آن‌ها بازیکنانی بااستعداد هستند و از نظر سنی شرایط خوبی دارند. در کنار دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه زا، آن‌ها می‌توانند آینده یووه باشند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان خطاب به پورعلی گنجی بعد از تمرین با پرسپولیس؛ ببین چه افتخاری نصیبت شد! مارک ویلموتس هر نتیجه ای بگیرد، امروز اخراج می شود! تباس: رئال مادرید می تواند ام باپه و هالند را جذب کند؛ وضعیت بارسلونا و یوونتوس خوب نیست اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به رونی به خاطر صحبت در مورد علاقه به مصدوم کردن بازیکن چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلودیو مارکیزیو اینتر و میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!