Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:57:35 GMT

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۲۳۰

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به تأکیدات مقم معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: تلاش در راه خنثی‌سازی، تحریف، دروغ و شایعه‌پراکنی‌های دشمن جهاد تبیین است.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم‌هاست

وی عنوان کرد: کسی که بکوشد از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع و آنها را تبیین کند، جهاد تبیین انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فضای مجازی صحنه نبرد و جنگ عقیده‌ها شده است، اگر با ابزار روز آشنا باشیم، می‌توانیم این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور مقاوم‌سازی اقتصاد در برابر تحریم‌هاست و باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

ضرورت تقویت روحیه استکبارستیزی و مقاومت

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: دشمنان هر روز بر علیه یک‌ نهاد مقدس صحبت می‌کنند؛ گاهی به مجلس، سپاه ، شهدا و ... هجمه می‌آورند، در حالی که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ البته هدف دشمنان نا امید کردن مردم است که ناکام خواهند ماند.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت علم، انرژی هسته‌ای و ... را رقم زد و هر جا بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را عمل کردیم موفق شدیم و‌ پیروز میدان بودیم.

خطیب جمعه کوهبنان با بیان اینکه کسانی که دم از ارتباط با استکبار می‌زنند و زندگی اشرافی دارند نمی‌توانند مدعی انقلابی بودن داشته باشند، افزود: باید روحیه استکبار ستیزی، مقاومت و‌ پایداری در برابر دشمنان را در خود تقویت کنیم.

شرکت ۲۵۰ نوجوان و جوان در اعتکاف ۱۴۰۰ شهرستان انار

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار به فضائل ماه رجب اشاره و بیان کرد: استغفار و توبه از علامت‌های ایمان است و توفیق استغفار و توبه این معناست که هنوز راه به روی انسان بسته نشده است.

وی تصریح کرد: در جهاد  تبیین باید مردم را به فهمی درست از عرصه‌های جنگ و حیله‌های دشمن مسلح کرد.

امام جمعه شهرستان انار به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در وین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران فقط توافقی را امضا می‌کند که تضمین‌محور بوده و راستی‌آزمایی شده باشد.صهیونیست‌ها با حضورشان در وین تصور می‌کنند که می‌توانند تأثیرگذار باشند، در حالی که ایران انقلابی دست آنها را خوانده و شرایط هرگز به سال ۱۳۹۲ برنخواهد گشت.

 منتظری به  مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: به  لطف الهی و علی‌رغم وضعیت نارنجی در شهرستان انار، بیش از ۲۵۰ نفر از برادران و خواهران که اکثراً جوان و نوجوان بودند، در ۱۲ مسجد مراسم معنوی اعتکاف را برگزار کردند.

گلایه امام جمعه عنبرآباد از ناتمام ماندن بیمارستان این شهر

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت در هشت ماه گذشته، هنوز تغییرات در مدیریت‌ها صورت نگرفته که گله‌مندیم، در برخی نهادها بلاتکلیفی را داریم که ادامه این بلاتکلیفی مضر است.

وی با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد: خبرهایی که در این باره به گوش می‌رسد، این است که ایران با بسته محتوایی و برنامه‌ای مشخص آمده و توافقی را امضا می‌کند که تضمین‌آور و تعهدآور باشد.ابعاد فنی و خواسته‌های ایران در مذاکرات مشخص است و آن رفع تحریم‌ها و راستی‌آزمایی است.

امام جمعه عنبرآباد ابراز داشت: غرب با سناریوی جدید، آنهم القاء قطعی بودن توافقات، می‌خواهد به مذاکرات شوک وارد کند تا امتیازات بیشتری را کسب کنند و این عادت آمریکایی‌هاست.

وی گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی و رژیم مفلوک صهیونیستی بدانند با بازی‌های رنگارنگ و تغییر مهره‌ها و سناریوهای خود سودی نخواهند کرد و ایران به سال ۹۲ بر نخواهد گشت.

بامری در بخش دیگری از خطبه‌ها عنوان کرد: از پروژه‌های حیاتی در شهرستان عنبرآباد، پروژه ناتمام بیمارستان است که بیش از ده سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و با آمدن و رفتن مسئولان متعدد متاسفانه همچنان این بیمارستان بی‌نبض و بی‌نفس مانده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه کرمان نماز جمعه تحریم ها جهاد تبیین شهرستان انار حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر