Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر، 
حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در نماز جمعه امروز شهرستان اظهار کرد: امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب علیه السلام در خطبه همام اولین ویژگی لازم برای متقین را ورود نیرومند در دینداری می‌دانند و استقامت و صبر بر ایمان را برای رسیدن به کمال بندگی ضرورت اول بیان می‌فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر می‌خواهیم مانند کمیل ابن زیاد نخعی، سلمان فارسی، اباذر و همام از جمله افراد اهل سر ومحرم اهل بیت علیهم السلام باشیم باید بدانیم که باید غمخوار و مهموم دین و مکتب باشیم.

 خطیب جمعه شهرستان بندر خمیر تاکید کرد: رجب بنا بر روایتی از وجود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ماه ریزان خداست و رحمت خداوند بر امت با شدت فرو می‌ریزد و زیرک شخصی است که بر سر این سفره بی حساب بنشیند و بهرمند شود.

 حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: ناآرامی‌های روزهای اخیر در کرانه باختری نشان از شکل گیری انتفاضه دیگری در میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی است و دشمنان بیت المقدس دانسته‌اند که خطر حذف اسرائیل غاصب از روی کره خاکی قطعی است و تلاش آنها جز به سرعت این زوال نمی انجامد.

 وی بیان کرد: در کنار جهاد مهم تبیین، بال دیگر پیشروی در راه توسعه و تقویت ساختارهای کشور، برنامه محوری و نگاه کلان مسئولین به حرکت کشور است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: در جهاد تببین مهمترین نکته اقناع سازی وتشریح مفاهیم و آرمان های انقلاب برای ملت است و هر فردی در نظام اسلامی باید خود را در این نبرد صاحب اثر بداند.

 حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: مسئولان استان باید مصلحت مردم را بر هر چیز دیگری ترجیح بدهند و به دور از تعارفات سیاسی در راه جلب اعتماد مردم، حرکت کنند و بدانند فرصتی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

وی افزود: برای چندمین بار عرض میکنیم مشکلات و محرومیت های استان و به ویژه شهرستان خمیر با نگاه باورمند و ورود انقلابی مرتفع میشود ونه با مصلحت اندیشی و تلاش برای جلب رضایت همه اقشار سیاسی و کسانی که خود در محرومیت و فلاکت امروز استان سهیم اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد: عمده مشکل در دولت سابق بی توجهی به نظر دلسوزان و معتمدین مردم بود و مردم با رأی به نگرش انقلابی مهترین پیام را در این مسیر پیش روی دولت محترم و دیگر قوا ارسال کردند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه بندرخمیر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: «بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند