Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:30:40 GMT

معرفی فینالیست‌های کشتی نوجوانان کشور در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۲۶۷

معرفی فینالیست‌های کشتی نوجوانان کشور در ارومیه

به گزارس خبرگزاری فارس از ارومیه، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش از ۳۰ تیم از استان‌های مختلف در سالن غدیر ارومیه آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

در وزن 45 کیلوگرم گرم  حمیدرضا رضایی از البرز و امیرمحمد نوازی از خراسان رضوی، در وزن 51 کیلوگرم محمدرضا اسدی از تهران و سامان حرجندی پور از قشم و در وزن 60 کیلوگرم حمیدرضا گوهری از تهران و سجاد پیردایه از لرستان به دیدار فینال رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در وزن 71 کیلوگرم یونس شفیعی از همدان و ابوالفضل حسینی به عنوان سهمیه آزاد و در وزن 92 کیلوگرم عرفان علیزاده از مازندران و توحید نوری از قشم دیگر فینالسیت های این پیکارها شناخته شدند.

این مسابقات با حضور ۴۰۰ آزادکار نوجوان در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده و کشتی‌گیران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان کشور طی روزهای 28 تا 30 بهمن ماه جاری به انجام می رسد.

در این پیکارها دو تیم از آذربایجان‌غربی با نام‌های تیم آذربایجان‌غربی و تیم ارومیه با ۱۵ کشتی‌گیر و ۵ همراه در هر تیم حضور دارند.

نفرات اول و دوم به اردوی انتخابی دعوت می شوند و در صورت عضویت نهایی در تیم ملی، به مسابقات جهانی که تیرماه سال آینده در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

«مجید ترکان» سرمربی و «مسعود واحدی» به عنوان اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در سالن غدیر ارومیه حضور دارند تا نفرات مستعد را برای دعوت به اردوی تیم ملی انتخاب کنند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی نوجوانان کشور اردوی تیم ملی کشتی آذربایجان غربی سالن غدیر ارومیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو