Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:35:10 GMT

جهاد اقتصادی لازمه مقابله با دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۲۷۹

جهاد اقتصادی لازمه مقابله با دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن علیه ایران اسلامی، جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در این جنگ حرفی برای گفتن داشته باشیم، لازمه آن برخورداری از جهاد اقتصادی است.

وی با یادآوری اینکه دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی، روی به جنگ اقتصادی آورده است، تصریح کرد: اعمال تحریم‌های ظالمانه نمونه بارز جنگ اقتصادی دشمن است و برای اینکه بتوانیم همانند دهه‌های گذشته در برابر دشمنان مقاومت جانانه داشته باشیم، باید به جهاد اقتصادی مسلح شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر فرزانه انقلاب یک واجب و تکلیف برای همگان در شرایط کنونی جامعه است، گفت: تجربه نشان داده است که هر جا عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت همه امور قرار گرفته، کشور در آن برهه توانسته است به سلامت از بحران‌ها خارج شود.

خاتمی با بیان اینکه شعارهای سالیانه‌ای که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند، در چند سال اخیر رنگ و بوی اقتصادی دارد، افزود: همین موضوع بیانگر آن است که چالش امروز کشور، حول محور مسائل اقتصادی بوده و باید به این موضوع بیش از گذشته با توسل و مسلح شدن به جهاد اقتصادی اهتمام بورزیم.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب، تنها راه مقابله با تحریم‌ها است، خاطرنشان کرد: همه ما به این موضوع آگاه هستیم که کشور در شرایط فشار و تحریم قرار دارد، به همین خاطر نباید فراموش کنیم که اقتصاد مقاومتی می‌تواند در این شرایط ضامن رشد و شکوفایی کشور باشد.

خاتمی همچنین از ماه رجب به عنوان بهترین فرصت برای آمرزش گناهان یاد کرد و ادامه داد: استغفار باعث تطهیر روح انسان می‌شود، به همین خاطر باید در این ماه از فرصت استفاده کرده و از خداوند طلب مغفرت کنیم.

کد خبر 5427347

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان علی خاتمی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه محرومیت زدایی کشاورزی تبریز جهاد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند