Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران گفت:اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان با مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت (سازمان توسعه تجارت ایران) طی روز‌های آینده برگزار می شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا کریم‌زاده گفت: مقرر است چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان در روز‌های یکم و دوم اسفندماه سالجاری در تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به در دستور کار بودن برگزاری این اجلاس، کمیته‌های کارشناسی مربوطه طی روز‌های گذشته میان بخش‌های مرتبط دو کشور به منظور تدوین پیش‌نویس سند یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گمرکی، حمل و نقل، انرژی، بهداشت، علمی و فناوری، فرهنگی و گردشگری و کشاورزی تشکیل شد و مذاکرات ثمربخشی صورت گرفت.

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به اهمیت تقویت پیوند بخش‌های خصوصی دو کشور مقرر است در حاشیه اجلاس مذکور، همایش فرصت‌های تجاری دو کشور نیز در روز دوشنبه مورخ ۲ اسفندماه سالجاری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شود.

کریم‌زاده در پایان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس در توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و ازبکستان اضافه کرد: ازبکستان به عنوان یکی از کشور‌های مهم و هدف صادراتی ایران بوده و صادرات به این کشور، در ماه‌های اخیر، روند رو به رشدی داشته است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: آماده معرفی شرکت‌های بزرگ و توانمند ایرانی به عمان هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت اجلاس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت اجلاس سازمان توسعه تجارت ایران ایران و ازبکستان کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود