Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران می گوید که عزل رئیس فدراسیون فوتبال نشان داد هیات رئیسه بر کار فدراسیون نظارت دارد.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اولین فدراسیون فوتبالی است که شاهد هستیم چنین اتفاقی در آن رخ می دهد. این بسیار خوب است که هیات رئیسه روی کار فدراسیون نظارت داشته باشد و عملکرد هیات رئیسه را با دقت ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما مواردی بوده که باعث شده اعضای هیات رئیسه تصمیم به عزل عزیزی خادم گرفتند. این نشان می دهد آنها به کار رئیس فدراسیون نظارت ویژه ای دارند. ما در گذشته شاهد چنین مواردی نبودیم و اعضای هیات رئیسه نظارت چندانی روی کار رئیس فدراسیون نداشتند.

وی افزود: از یک بابت خوشحالیم که اعضای هیات رئیسه به دقت مسئولیت خود را انجام می دهند و به دنبال انجام کارهای مهم هستند. آنها نشان دادند به خوبی بر ایرادات فدراسیون فوتبال و مشکلات آن واقف هستند و به وظیفه خود عمل می کنند. مطمئنا آقای علیرضا خادم اشتباهی داشته اند که اعضای هیات رئیسه تصمیم به عزل او گرفتند. همانطور که گفتم این موضوع بسیار خوب است، چون باعث می شود رئیس فدراسیون خودمختار نباشد و تصمیماتش شخصی و یکجانبه نباشد.

درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: حالا که آقای عزیزی خادم عزل شده مطمئنا رئیس فدراسیون بعدی با هوشیاری بیشتری کارش را ادامه می دهد چون می داند عده ای بر کار فدراسیون نظارت دارند و اجازه نمی دهند رئیس هر کاری که دلش خواست انجام دهد. مطمئنا باید نظرات هیات رئیسه در تصمیمات فدراسیون دخیل باشد. چرا که این موضوع به نفع فوتبال ایران است. این را باید به فال نیک بگیریم و خوشحال باشیم که از این پس هیات رئیسه از وظیفه قانونی خود استفاده می کند. اگر رئیس فدراسیون اشتباه کند مطمئنا اعضای هیات رئیسه به خوبی موضوع را می بینند و به دنبال بررسی موضوع خواهند رفت.

او در ادامه تاکید کرد: ما شاهد یک تغییر و تحول بسیار خوب در فدراسیون فوتبال هستیم. چون فدراسیون فوتبال مختص به یک نفر نیست و قرار نیست یک نفر با تصمیمات شخصی فدراسیون را اداره کند. اعضای هیات رئیسه نشان دادند بی دلیل عضو هیات رئیسه نشدند و حضورشان مثمر ثمر بوده است. وقتی چند نفر کنار یکدیگر تصمیم گیری می کنند بهتر از این است که یک نفر نظرات شخصی خود را اعمال کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: حالا که قرار است رئیس فدراسیون جدید انتخاب شود و مراحل انتخابات پیگیری شود من امیدوارم افراد فوتبالی پای کار بیایند و یک فرد فوتبالی رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود. البته الان هم که آقای میرشاد ماجدی هستند یک فرد فوتبالی اداره امور را در اختیار دارد اما به هر حال باید انتخابات برگزار و رئیس جدید انتخاب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون نظارت رئیس فدراسیون عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان