Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@15:56:55 GMT

نزاع ۲ برادر در شاهرود، جان مادر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۳۷۷

نزاع ۲ برادر در شاهرود، جان مادر را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: نزاع در یکی از روستاهای توابع بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، وی افزود: پس از اعزام واحد انتظامی، مشخص شد دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله به‌واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده‌اند که مادر ۷۸ ساله با قصد میانجی‌گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه‌ای را به او وارد می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، این ضربه را منجر به جراحت مادر کهن‌سال دانست و افزود: پس از دقایقی که درگیری برادران خاتمه می‌یابد، طرفین به خون‌ریزی شدید مادر که دارای سابقه بیماری قلبی نیز بوده، پی برده و با اورژانس تماس می‌گیرند که متأسفانه تلاش‌های کادر پزشکی بی‌نتیجه بوده و این فرد فوت کرده است.

کریمی از دستگیری ضارب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی سخن گفت و افزود: با هماهنگی قضایی، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اختلافات خانوادگی نزاع دو برادر شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود