Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که امروز ۲۹ بهمن‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی رسانه‌ای در کشور است که زیبایی‌های جمهوری اسلامی را زشت و زشتی‌های کشور را خوب جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ملت و دولت باید دست‌به‌دست هم دهند تا این فشار اقتصادی را با به‌کارگیری نیروهای نخبه، متخصص، پرانگیزه و با طراوت به زانو درآورده و برطرف کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و به نقطه‌ای رسیده است که تمام گزینه‌های روی میز دشمن رنگ‌باخته‌اند.

شاهرخی با اشاره به اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و نیمه فعال ازجمله کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، ماشین‌سازی، صدر فولاد، سیمان خرم‌آباد، فولاد ازنا، عظیم خودرو بروجرد و سایر کارخانجات و کارگاه‌های تعطیل و نیمه فعال در سطح استان از جمله اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: محور صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز که روز گذشته به مناسبت سالگرد قیام مردم تبریز در سال ۵۶ انجام شد، مقابله با تبعیض، شکل‌گیری تمدن اسلامی، اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی در همه عرصه‌ها و توسعه متوازن برای همه استان‌ها بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به پیک ششم کرونا، افزود: باید تلاش کرد با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا همه مردم به مقابله با این ویروس منحوس بروند.

شاهرخی اظهار کرد: همه مسئولان لرستان همانند علی (ع) ساده زیستی و کمک به محرومین را سرلوحه کار خود قرار دهند و حاکم و کارگزار خود را به امام علی و خصوصیات ایشان نزدیک کنند چراکه این امام همام ساده‌زیست، دور از اشرافی گری، در خدمت محرومین، الگویی برای آزادگان همه جهان به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: ایثار، جانفشانی، واقعیت‌گرایی، ثبات شخصیت، دوراندیشی و بصیرت از دیگر خصوصیات امام علی بوده است که همه ما باید خود را به این ویژگی‌ها نزدیک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فولاد ازنا مقام معظم رهبری امام جمعه خرم آباد ستاد کرونا قیام مردم تبریز ايران فشار اقتصادی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند