Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ امام جمعه یاسوج تاکید کرد: «جهاد تبیین» در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف باید به یک گفتمان تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: جامعه، دولت و حکومت باید فرزند آوری به عنوان یک اولویت در دستور کار داشته باشند و با استفاده از ابزارها و مشوق‌ها لازم زوج‌های جوان را به فرزند آوری تشویق و ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور پرشور مردم در بهار پیروزی انقلاب را نشانه عمق پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب، امام و ولایت دانست و افزود: «جهاد تبیین» در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف باید به یک گفتمان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم ادامه داد: روشنگری و شفاف سازی سپاه در زمینه فایل صوتی منتسب به فرماندهان این نهاد ناشی از پاکی و صداقت سپاه است.

حسینی بیان کرد: اشرافی‌گری، غرب زدگی و تسلیم خواسته‌های نامشروع و ظالمانه آمریکا شدن با آرمان‌های انقلاب و انقلابی گری منافات دارد.

وی به روند نگران کننده پیری جمعیت در کشور اشاره کرد و افزود: فرزند آوری را باید جدی گرفت و با استفاده از ابزارها و مشوق‌ها زوج‌های جوان را به فرزند آوری تشویق و ترغیب کرد.

حسینی برخی مشکلات اقتصادی در جامعه را یادآور شد و ادامه داد: همه مسئولان به مشکلات واقف‌اند، اما نباید با سیاه نمایی و بزرگنمایی خدمات ارزشمند نظام را کوچک شمرد.

امام جمعه موقت بوشهر: مدیران برای حل مشکلات اقتصادی باید جهادی و انقلابی عمل کنندامام جمعه ارومیه: رعایت عدالت اجتماعی نماد انقلابی‌گری استامام جمعه اردبیل: دولتمردان در تامین اقلام ضروری مردم آینده‌نگری کنند

امام جمعه یاسوج با اشاره به سفر زیارتی اخیر خود به عتبات عالیات عنوان کرد: وظیفه ما ایرانیان در باره شیعیان عراق سنگین است، چون آنان هستند که از حرم اهل بیت و ائمه اطهار محا فظت می‌کنند.

حسینی ساخت درب باب المهدی در کهگیلویه و بویراحمد را توفیق دانست و بیان کرد: مردم استان که همه شیعه 12 امامی و دوستداران خاندان اهل بیت (علیهم السلام) هستند برای ساخت این درب کمک کنند.

انتهای پیام/542/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه ستاد نماز جمعه فرزند آوری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود