Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:01:34 GMT

محرومیت یک ماهه سوشا مکانی به دلیل شرط‌بندی!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۵۷۴

محرومیت یک ماهه سوشا مکانی به دلیل شرط‌بندی!

سنگربان ایرانی تیم فوتبال میوندالن نروژ به دلیل شرکت در مسابقات شرط‌بندی از سوی این باشگاه مجازات و محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ناتویسن نروژ از محرومیت یک ماهه سوشا مکانی دروازه‌بان ایرانی تیم میوندالن از سوی اتحادیه فوتبال این کشور به دلیل نقض قوانین و شرکت در مسابقات شرط‌بندی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برنیکه ولفسبرگ مدیرعامل باشگاه میوندالن هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: «بر کسی پوشیده نیست که فرد متخلف سوشا مکانی است. کاری که او انجام داده احمقانه و ناشیانه بوده است، اما او از اتهام فساد تبانی تبرئه شده و این مهمترین چیز است. او تنها روی پیروزی‌های میوندالن شرط‌بندی کرده است هرچند که این کار را هم نباید انجام می‌داد. ما هم به‌عنوان مسئولان باشگاه باید به نوبه خودمان مسئولیت‌پذیر باشیم، اما سوشا مکانی با توجه به اینکه نیت بدی نداشته است، درخواست فرجام‌خواهی می‌کند.

به گزارش سایت ناتویسن، سوشا مکانی روی نتیجه 12 بازی تیمش شرط‌بندی کرده است که 11 مورد آن روی پیروزی میوندالن و تنها یک مورد آن روی شکست این تیم بوده است که آن بازی همان مسابقه‌ای بوده که خودش در آن حضور نداشته است. محرومیت یک ماهه مکانی از زمان اولین بازی رسمی باشگاه میوندالن در تاریخ 4 آوریل سال جاری آغاز می‌شود.

واکنش سوشا مکانی به ادعای دست داشتنش در یک تبانی فوتبالی در نروژ

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال سوشا مکانی شرط بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف