Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت و اهل تشیع کرمانشاه عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که این مهم توسط مقام معظم رهبری تبیین شد لذا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: در دو، سه قرن اخیر دشمنان اسلام همواره برای ایجاد تفرقه، تشتت و جدایی بلاد اسلامی از همدیگر و همچنین ایجاد نزاع و مشاجره بین جهان اسلام به دنبال توطئه چینی هستند اما بیانیه گام دوم انقلاب خنثی کننده تمام این نقشه های شوم است.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب با بصیرت و افق بسیار بلند مقام معظم رهبری، گامی است به سوی خنثی کردن تمام نقشه های شوم دشمنان اسلام و در عین حال یک برنامه کاربردی برای رسیدن جامعه اسلامی به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه بالندگی و اعتلای در منطقه است.

حجت الاسلام فاضلی گام دوم انقلاب را راهبردی ترین الگو برای جهانی شدن اسلام دانست و گفت: گام دوم انقلاب در واقع گام صدور انقلاب اسلامی و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: اگر اهل نظر با دقت لازم به گام دوم انقلاب توجه کنند خواهند دریافت که برای تمام نیازهای جامعه به تناسب، نقشه راه تبیین و تفکیک شده است.

حجت الاسلام فاضلی تاکید کرد: بیانیه گام دوم چه در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و چه در حوزه رسیدن به امت واحده بهترین الگو و نقشه راه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: بصیرت و آگاهی رهبر مقام معظم انقلاب در ۴ دهه انقلاب منجر به صدور گام دوم انقلاب شد لذا اندیشمندان در حوزه، دانشگاه، مراکز علمی و پژوهشی اهتمام لازم را به مفاد این بیانیه داشته باشند و در مواد درسی و حوزه کاری آنرا سرلوحه کارها قرار دهند.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: در حوزه قانونگذاری باید بیش از مراکز دیگر به گام دوم انقلاب توجه داشته باشند و مبانی گام دوم را به قانون مصوب تبدیل کنند.

وی گفت: به فراخور از این نقشه راه، نهادها، ارگانها، مراکز آموزشی، پژوهشی، تربیتی و علمی را هدایت کنند و قوه مقننه خواسته های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را برای همه دستگاه‌های به قانون تبدیل کرده و مانع از برداشت شخصی و یا اقتضائی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید مصوباتی را در راستای اجرایی کردن نقشه راه (گام دوم انقلاب) تصویب کنند تا منجر به این شود که جامعه روز به روز در پیاده کردن منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری تلاش کنند و شاهد اعتلای نام انقلاب و امت اسلامی در جهان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب بیانیه گام دوم حجت الاسلام نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است