Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام رضا آقاملایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج گفت: متاسفانه فضای تفریحی و ورزشی در شهرستان فهرج خیلی کم  یا اصلا وجود ندارد و فضای سبز شهر فهرج نسبت به جمعیت آن بسیار کم است که لازم است در زمینه ساخت فضای ورزشی و تفریحی در فهرج برای استفاده مردم چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین خواستار آماده سازی فضای سبز و مراکز تفریحی در شهر فهرج شد و گفت: با توجه به مشکلات بیماری کرونا در دو سال گذشته باید شور و نشاط در بین مردم ایجاد شود و فضای تفریحی و فضا‌های سبز برای اعیاد شعبان و نوروز آماده شود. 

امام جمعه فهرج از حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

او همچنین بر تسریع در ساخت حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان فهرج تاکید کرد و خواستار مشارکت خیران و گروه‌های جهادی برای ساخت حرم مطهر شهدای گمنام در فهرج شد.

حجت الاسلام آقا ملایی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی)  با تولید کنندگان و فعالان اقتصادی پرداخت و می گوید: بدون داشتن نقشه کلان، حرکت‌ها و تلاش‌ها هم جهت نمی‌شوند؛  پس رهبری فوری‌ترین نیاز را برای این مرحله از جنگ، داشتن نقشه کلان راهبردی صنعتی کشور می‌داند.

به گفته او مدیریت جامع و متمرکز به ما می‌آموزد که در جهاد تبیین، وقتی جایگاه مخاطب را مشخص کردی مسیر پیشروی او را هم بگو تا بداند بقیه راه را بر چه اساسی و کجا حرکت کند؛ اما افراد و گروه‌ها اگر به هویت خود و نقشی که باید ایفا کنند، مسلط نباشند، احساس مسئولیت نمی‌کنند و شادی و غم خود را خرج این مسیر نخواهند کرد.

 امام جمعه فهرج به مذاکرات وین پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی با بسته محتوایی و برنامه مشخص در وین حضور دارد و این بار فقط پای توافقی را امضا می‌کند که تضمین محور بوده  و راست آزمایی شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر