Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:08:06 GMT

معرفی فرماندار جدید خرم بید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۸۰۵

معرفی فرماندار جدید خرم بید

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان خرم بید فارس گفت: امروز مهمترین اصل در زمینه تغییرات مدیریتی و جابه جایی یک مدیر با نگاه تحولی است.

محبی پور گفت: یکسان و تنها در یک خط حرکت کردن، عادت کردن بر یک رویه ثابت و بدون نگاه تحول گرایانه در منشور مدیریتی دولت سیزدهم جایی ندارد و مدیر منصوب این دولت باید در نخستین گام خود را با این شرایط و منشور تطبیق دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ویژگی بارز و وجه برجسته دیگر دولت سیزدهم را فساد ستیزی در همه ابعاد و عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی امنیتی عنوان کرد و گفت: یکی مدیر خود ابتدا باید نسبت به روزنه‌های فساد زا حساس باشد.

محبی پور از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم را مردم داری و حضور مدیران در میان مردم عنوان کرد.

او گفت: یک مدیر در شهرستان و در راس آن فرماندار باید با درد و رنج‌های مردمش خوب آشنا باشد؛ در میان مردم و برای مردم خدمت کند که این خود بهترین و مهمترین شاخصه مدیریتی در یک نظام الهی با محتوای دینی و اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به ویژگی‌های شهرستان خرم بید گفت: در این شهرستان استعداد‌ها و ظرفیت‌های متعددی وجود دارد که باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی منابع و ظرفیت‌های بالقوه آن را شکوفا کرد.

او وجود منابع سرشار و غنی در عرصه‌های طبیعی و زیست محیطی، منابع غنی معدنی و همچنین نیروی انسانی نخبه، انقلابی و با دانش در شهرستان خرم بید را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های اساسی توسعه این منطقه دانست و گفت: تاکنون از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و در مسیر پیشرفت همه جانبه این شهرستان استفاده مناسب نشده است.

محبی پور گفت: مجموعه مدیریتی در استان و شخص استاندار همواره تاکید و رویکردشان برای امر توسعه در شهرستان‌های ۳۶ گانه استان، حرکت بر مبنای عدالت و در مسیر توسعه متوازن منطقه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: شخص فرماندار در راس مدیریت‌ها و به عنوان رئیس شورای اداری باید با همکاری مردم، نخبگان، معتمدین، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و نیرو‌های فعال مردمی و جوانان و همچنین ائمه جمعه و روحانیت بتواند ظرفیت‌های متعدد و متنوع در شهرستان را احصا و زمینه شکوفایی آن‌ها را بر اساس طرح آمایش سرزمینی نیز فراهم کند.

محبی پور گفت: هر گونه توسعه و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی با نگاه و پیوست‌های زیستی محیطی و منابع طبیعی باشد و باید به علایق منطقی مردم احترام گذاشت.

او همچنین خواستار نگاه‌های تعامل گرایان و مشورتی و همفکری فرماندار و مدیران و بهره گیری از نظرات و ایده‌های مردمی و شورا‌ها در عرصه‌های مختلف شد و گفت: باید از شورا‌ها در امور مختلف مشورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و شورای اداری می‌تواند ضمن بهره گیری از نظرات و ایده‌های اعضای این شورا‌ها و نخبگان محلی در عرصه‌های مختلف در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و پیشرفت شهرستان بهره لازم را ببرد.

در این مراسم از خدمات صادق کریمی فرماندار سابق خرم بید قدردانی و امیر حسین مرادی زادگان به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار فارس امنیتی و اجتماعی استاندار فارس معاون سیاسی محبی پور ظرفیت ها خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان